hei te kaikki ootte super ihania täällä!!

kiitos niin paljon! :)

(ja sori jos jotain häiritsee, kun en kysy mitään)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 23:57

Ei häiritse, ettet kysy. Kiitoskin on ihan kiva saada. Sinä olet itse niin mukava, että joskus ihan toivon, että olisipa minulla tyttökin, kun ne ovat noin mukavia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 23:46

Minäkinkö???
Voi kiitos! Olet itsekin aivan ihana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:50

Kai me sit ollaan?

(ei häiritse)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 23:51

Mistähän hyvästä minä kiitoksesi sain, mutta hyvältä tuntui kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:55

Kiitos satu, ollaan mukana aina kun ehditään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:00

Heippa sinullekkin! Mihinkäs me täältä mentäisiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:00

Napsulaisethan on vähän niinkuin samaa perhettä.Kuka kysyy, kuka vastaa, sehän on ihan vapaavalintainen oma asia. Kaikkea hyvää sinulle ja kiitokset :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:09

samat sulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 01:18

Kiitos itsellesi ja mukavaa kuulla sinusta;luin kyllä,et olet taasen jouluksi lähdössä Jenkkilään,onneksi olkoon!Mun pitäis olla jo ollut pitkään pääkkö tyynyssä,sillä aikanen lähtö,mutta tulin vielä sulkemaan konetta ja kuinkas yllättäen livahdin Napsuun!Hyvää aloittavaa syksyä ssatu! ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 01:37

No kiitos, kiitos. En ole pahemmin ehtinyt täälä taas aikaani viettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:04

Ollaanko? : Ei vaan, kiitoksia! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 06:38

=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 07:32

Heipä hei. Sinäkin olet ihana, perheemme jäsen. Mukavaa päivää sinulle. Minä lähden kohta vaeltamaan tästä Inarista tarkoituksena käydä Pielpajärven erämää kirkkoa katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 07:43

Kiitos.Mukavaa, että olet mukana Napsussa.Toiset kyselee enemmän. toiset vastailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:08

Kiitos kiittämisetä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:09

Kiitos. ^^ Lämmitti mieltäni! Itsekkin olet super kiva. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:35

Ehkä tuo koski minuakin vaikka välillä olen joutunut pitämään taukoja täältä :-) Kiitos! Sinä olet varmasti myös aika hyvä tyyppi ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 10:21

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 10:47

kiitoksii, samaa mieltä olen sinusta .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:39

Kivahan sinä olet itsekin ! On mukavaa kuulla sinun elämäsi kohokohtia ja seurata menemisiäsi ja tulemisiasi. Tulee niin oma nuoruus mieleen, eikä siitäkään niin kovin kauaa ole, vai onkohan sittenkin ? Ja hyvähän se vain on, että sinun ei ole meiltä tarvinnut mitään kysellä, ehkä saat tarvitsemasi tietosi muualta. Esimerkiksi mr. Googlelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:08

Kiitos sinulle Satu. NIIN OLET MYÖS SINÄKIN: että KIITOS VAIN SINULLE:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 15:43

Niinhän me kaikki ollaan, omilla napsumaisilla tavoillamme :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:42

Kiitos vaan..Olet ise soma kiva nuori meidän porukassa..aina ihailen sinua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:42

Ihanaiset vat ihanampia.