Oletteko saaneet porttikieltoa ravintolaan?

-Minä sain kesällä mutta olin täysin selvänä miehenä. Kuinka se on mahdollista, kerron joskus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 02:19

En ole saanut ravintolaan porttikieltoa mutta linja-autoasemalle kylläkin. Syy: Sain sieltä ruokamyrkytyksen pizzasta jonka ilmiannoin terveysviranomaisille. Paikan pitäjä suuttui, vaikken tunne häntä henkilökohtaisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitoksia vastauksestasi, niin se on ei pidä ravintoloitsijaa ilmiantaa. Minä sain paikalliseen ravintolaan porttikiellon kun kirjoitin paikalliseen päälehteen mielipiosastolle kirjoituksen, satuin nimittäin näkemään verisen tappelun kyseisessä ravintolassa. Omistaja suuttui kun luki sen, sanoin hänelle kirjoitin aivan totta. Ravintoloitsija sanoi että löin puukon hänen selkään kirjoituksellani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 20:43

en ole saanut porttaria mutta pihalle on usein heitetty...muiden seuralaisten ansiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:51

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:53

En ravintolaan, mutta Natonalueelle. Kuvasin 80-luvulla pohjois-Norjassa Barentsinmerellä Vuoreijassa vahingossa Natontukikohtia. Minut vietiin paikalliselle poliisiasemalle, jossa kameraninegatiivit otettiin pois. Ajoreittiäni valvottiin poliisin toimesta niinkauan kunnes poistuin Norjasta. Noin puolenvuoden jälkeen loput negatiiveistani palautettiin saatekirjelmä mukanaan minulle takaisin. En saanut rangaistuksia ja voin nykyään vapaasti matkustaa Norjaan ja Natonalueille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:02

Ei ole kyseistä kieltoa omalle kohdalle osunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:04

En muista saaneeni mihinkään juottolaan porttaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:24

En ole. Eikä noissa tule kovin usein käytyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:28

Enää ei tuu paljon ravitoloissa käytyä,mutta en ole porttikieltoa saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 21:43

Paljon on koettu, mutta porttaria ei ole ikinä tullut mihinkään paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:47

En muista saaneeni, mutta muistihan voi jo tässä iässä pätkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:58

eipä ole sellaista konsanaan tullut,
ja nykymeno on vähän sellaista, että luultavasti pitäis tehdä siellä ravintolassa pari murhaa porttikiellon saadakseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:07

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:40

Reilut kaksikymmentä vuotta sitten sain. Kun asiaa oikein puitiin, kapakoitsija tajusi antaneensa väärälle punatakkiselle porttikiellon. Minä en silloin ollut lähelläkään ko. kapakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:46

Enpä oo saanu,ei kuulu tapoihi tehä mitää sellasta,et porttarin saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:53

en ole porttikieltoa saanu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:58

En ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:07

En ole saanut ja tuskin tulen saamaankaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:17

En ole saanut. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 09:08

Kyllä olen saanut muutamaan kapakkaan porttarin joskus nuorempana. Tänä päivänä saan jo niihinkin mennä. Eipä ne kestäny ku 2vko-2kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 11:09

Olen saanut ja antanut sellaisia. Silloin kun sen saa, pitää ajatella positiivisesti...on pelkkää säästöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:11

En ole koska siihen ei ole ollut mitään tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:44

Olen mennyt ovesta.