Oletko innokas kokeilee uusia ruokareseptejä?

Otatko kaupasta Pirkka-reseptit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 20:12

kokkailen lähinnä omasta päästäni (niin pitkään kuin sitä riittää)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 20:15

Ei tule Pirkka-reseptejä - eikä muitakaan otettua. Ruuanlaitto on taidetta. Improvisaatio on oman ruokakaapin sisällön, fiiliksen tai mielihalun tuote. Tosin säilönnässä ja leivonnassa joutuu noudattamaan ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:45

kyllä on kerätty huimat määrät pirkka reseptilehtisiä...ja aina tulee sanottua että tuota vois kokeilla, mutta eipä ole tullut kokkailtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:55

joo jos joku muu kokkaa tosin :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 21:02

Kokeilen kaikkea mahdollista mitä vaan päästäni keksin ja mitä tarvikkeita kaapissa sattuu olemaan. Reseptien mukaan en tee mitään ruokia, joten ei tule kerättyä reseptejä siksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:11

Otin kaupasta Pirkka ohjeita,ei kuitenkaan tullut niistä mitään tehtyä niin lopetin keräilyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:29

kaikenlaista uutta viritystä tulee kokeiltua, eikäpä siihen varsinaista ruokaohjetta tarvita.
keittokirjatkin olen lahjoittanut pois ja reseptien keräilyn lopettanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:08

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:35

En kerää,yleensä jos jotain uutta teen;teen koe-erän ja sen jälkeen sovellan,inspiroin ja "taiteilen",harrastan kokkausta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:37

Joskus otan Pirkka-reseptit. Kokeilen silloin tällöin. Viimeksi pippurista tonnikalapiirasta kokeilin ja päätin että seuraavan kerran laitan omat mausteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:59

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:13

Kokeilen aina kaikkea uutta ja keräilen myös reseptejä tietsikalle ja kansioon. Katson myös melkein kaikki ruokaohjelmat telkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:08

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:03

Teen ruokia niistä raaka-aineista, joita kaapissa sattuu olemaan. Yleensä niistä tulee kokolailla syötävää, ja luulisin, että aika usein myös terveellistä. En käytä paljon rasvaa ruoanlaistossani, enkä kermaa. lisäkkeenä on yleensä perunaa, nykyisin omasta maasta. Ruokajuomana maitoa.