Kannattaako alkaa absolutiksi ja alkaa maitopojaksi?Hyvät ja huonot puolet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 19:42

kaikki hyvät vain seuraa sinua, kun pysyt raittiina...rahaa säästyy, kuin myös terveyskin...

Kysyjän kommentti

Ei se taida onnistua,mutta vähentyneet on ottokerrat puoleen ja sekin on hyvä! ;O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 19:28

Pelkästään hyviä åuolia minä siinä säen, vaikka en itse samoilla linjoilla ole ollut muuta kuin odotus- ja imetysaikoina. Porukka voi vaihtua ympärillä, sillä ihmiset muuttuvat tosi oudoiksi juodessaan, ja sitä ei huomaa, kun itsekin ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:39

Tuota kysymystä ei varmaan tartte kysellä muilta. Lienet pohtinut siis asiaa. Ihan sinun oman päätöksesi vallassa. Mikä on suhteesi alkoholiin tällä hetkellä? Kannattaako. Jokaisella meillä on oma tarinamme. Niin alkoholin suhteen kuin ihmissuhteiden kanssa. Kannattaako kaveerata jonkun kanssa? Alkoholi on tosi kiva kaveri, kunnes taas selviää. Entäs maito. Sitä tarvitaan 4 lasillista päivässä, ettei osteoporoosi iske. Alkoholi laajentaa verisuonia, joten sydänkin toiminee paremmin. Maito saa hampaat voimaan hyvin (emalit ei kuulu joukkoon). Maito saa hiukset voimaan hyvin. Maidolla on pitempiaikaista tuo vaikutusvoima. Alkoholi poistaa estoja, saa tuntemaan itsensä hyväksytyksi - väliaikaisesti. Maidon kanssa ei tartte krapularyyppyjä. Ei tartte syödä krapulaan. Jokaisen päivän voit aistia herkemmin.

Napsulaisissa on varmasti huomattavasti viisaampia tän asian suhteen. Oma harkintakykysi tässä koetukselle joutuu. Kerro, kuinka kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:48

maidon tarpeellisuudesta aikuiselle henkilölle ollaan monta mieltä.
kalsiumia saadaan ensisijaisesti erilaisista maitotuotteista ja juustosta. myös muutamat lehtivihannekset, kaalit sekä kala sisältävät kalsiumia. ja on olemassa kalkkitabletteja, ettei osteoporoosi iske.

mutta raittius kyllä varmaan aina kannattaa terveydellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:00

Jos alkoholi ongelmaa ei ole niin joskus voi vetää lärvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:33

Jos vatsa kestää niin ehdottomasti maitopojaksi. Viinan on moni vienyt ja siitä ei hyvää seuraa.
Maito pitää miehen tiellä, mutta viina saattaa nakata ojan pohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:27

Siinähän tuli jo monta asiaa,mitäs siihen muuta enää lisäilemään,kuin oma henkilökohtainen ratkaisu itse kullakin...mulle ei maistu maito,syytä ei ole,joten nakkaan kalsiumia purkista.Alkosta taasen mieluummin mieto osasto eli viinit,olutta maistelen matkoilla,vahvemmat sekottaa olon turhaa.Tietystä syystä(painavasta)mun on pakko pysytellä erittäin kohtuullisella linjalla eli "kaks ja kotiin",mutta siitähän ei ole muuta kuin etua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:40

Mielestäni alkoholia ei kannata alkaa käyttää ollenkaan, jos se ei tunnu sitten olevan jotenkin perusteltua. Absolutistina sinä ainakin muistat kaikki, mitä olet tehnyt, törppöilet ehkä vähemmän, aamulla on parempi olo herätessäsi, ei ole kamelin paskaa suu täynnä, jaksat seuraavana päivänä tehdä kaikki asiat virkeämmin. Viinan tuoma huuma on hetkellistä. Hanki mielummin itsellesi joku mukava harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 00:53

Jos sitä pitää miettiä, niin kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:09

Jos itse siltä tuntuu niin aina parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:47

Kannattaa liittyä Raittiuden Ystäviin ja ottaa kohtuudella.