Onko muualla yhtä lämin ilma kuin täällä Jämsänkoskella? täällä 22 astetta lämmintä,tuuli on kyllä kova mutta ei kylmä?Omenat tipp

uvat puuusta koko ajan. Lehtiä putoilee koivuista kovaa vauhtia maahan.

Avainsanat: millainen ilma on teillä päin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 16:53

Mouhijärvellä oli päivällä 27astetta,vaikka on kova tuuli.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Jopa on teillä päin lämmintä ollut, ihan kuin kesällä lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 16:23

Meillä Lappeenrannassa +20 ja tuulee kovin.Koivuista lähtee lehtiä täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:05

Eipä varmaan ihan noin lämmintä mutta täällä myös kamalan kova tuuli, voin melkein kuulla kun meilläkin omenat putoilevat puusta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:26

Hämeessä saman verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:28

Pirkanmaalla varjossa rannassa 23,4. Ihan outoa ! Tuulee vimmatusti, kuin etelässä olisi. Kuuma tulee kävellessä. Kohta varmaan sataa, näyttää vähän siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:45

täällä Kaarinassa mun mittari näyttää 19 astetta ja on kova tuuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:47

21 oli pari tuntia sitten. Tän hetkistä lämpötilaa en tiedä. Tuuli on ollut kova koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:15

Kova tuuli, lämmin sellainen ja + 20 C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:29

aika kylmä tuuli ja 18

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:50

Seinäjoella vieläkin leuto, aurinkoinen, lämmin sää, +20 C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:14

Hesassa paistaa aina aurinko ja lämmintäkin on vähintään parikymmentä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:24

Tuuli oli erittäin raju koko päivän mutta kesävaatteissa pärjäsi. Päivällä pieni sade ja nyt illalla vissiin vähän kovempi, ei oikein näe mutta kohisee siihen malliin että vettä tulee kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 22:30

Samoin täälläkin päivällä. En tiedä paljon on nyt, tulin juuri saunasta ja istuin hetken terassilla. Hyvin tarkeni. Tuulista kyllä on, mutta sekin on ihanan lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 08:47

Aamulla klo 07.00 oli +8 astetta, nyt jo kyllä enemmän.