Onko Paavo Väyrynen lopettelemassa poliittista uraansa? HeSa.9.9.2009: "Paavo Väyrysen tilalle..."

Eipä ollutkaan Paavo siirtymässä eläkkeelle. On vain suunnitteilla (ilmeisesti jalas)kirkko hänen kotitilalleen.
www.hs.fi/politiikka/artikke...5249187243

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 21:16

Oli 12v. pois eduskunnasta kun hoiteli niitä eu-hommia. Moni varmaan luuli jo silloin että ura suomessa on ohi, palasi kuitenkin eduskuntaan vuonna 2007 ja heti ulkomaankauppaministeriksi.
On kuitenkin jo 63-vuotias, joten eiköhän pian lopettele poliittista uraa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 14:07

Pohjanrannan tilalla harjoitetaan muun muassa hotelli-, ravintola- ja leirintäaluetoimintaa.

Oletteko poikenneet Keminmaalla pohjoisessa käydessänne?

Suosittelen ainakin navetan vintillä käyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 14:45

Ei kai nyt PAAVO siirtyis sivuun,päinvastoin proskuttaa rinda roddingilla täysvauhtia eteenpäin(turha toivo ;-))
Miksi just navetan vintillä käymistä,onko PaavoVäyrys-kotiseutumuseo siellä?Tai Jalasmökki-näyttely?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:08

Ei kai Paavo politiikkaa jätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:38

Minä luin jo kauhuissani uutistasi. Meidän oma Paavoko jättäisi meidät yksin oman onnemme nojaan? Ennen kuulumatonta. Paavo haluaa vielä pressaksi pressan paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:38

Paavo alkaa rakentamaan kirkkoa politiikan lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:20

eihän se vielä voi lopetella,

vielä pitää junailla tukiaisia nimikko kirkolle, opistolle, tanhutalolle, puheparakille ja mitä kaikkea sitä jalaksille valtiomiehen kunniaksi voikaan rakentaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:03

Kohta kaksinkerroin ojaan kaatuu Paavo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 02:12

ilmeisesti on.No aivan sam miulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 13:07

Politiikassa 60 vee on nuori!! Ja etenkin sellainen jolla on pitkä kokemus.Paavollahan on se firma siellä kotikonnuillaan, on ollut vaikka kuinka pitkään.