Mitä tulee mieleen kun joku on? Nalle-Karhu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 19:11

Iso, hellä, isokoprainen mieshenkilö, joka osaa pitää hyvänä hellästi ja puhua sopivan vähän. Ei ne sanat, vaan teot.

Kysyjän kommentti

Kiitos... Ihana vastaus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:39

Ikioma Nalle-Karhuni mun,suurehko,partainen,iloisenoloinen mieshenkilö,herättää lapsellista turvallisuuden tunnetta,ei kantelemalla pienehköä naisihmistä vaan nauravalla ja positiivisella olemuksella...näin.

Lisätty: 09.09.2009 - 13:46

Papiti,kumpi noista kuvassa olevista H....sta on Nalle-Karhu,en tunnista karvaisista peristä?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:41

Hannu, iso pehmee,

espanjankielisellä alueella ( Keski Amerikassa) Hannu tarkoittaa just sellaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 12:57

Ihana, suloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:20

Jotain siperian karhun ( images.google.fi/imgres?imgu...i%26sa%3DG ) ja Timppamme väliltä.
Komeita uroksia molemmat. Huom: EN OLE H...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 13:38

Noista edellisistä vastauksista varmaan jo tunnistatkin sellaisen jos vastaan kävelee joku
Hannun, siperiankarhun ja Timpan väliltä oleva nallekarhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:57

Sanasta nalle -karhu tulee ensimmäisenä mieleen lasten nallet.. Tokana tulee mieleen mun miesmakuni, ei mikään riuku, tarvii olla lihaa ympärillä että on mukava halailla... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:09

On iso ja pullea kuin nalle-karhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:12

Nalle-karhu tuo mieleeni hellyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:31

Pullea hyväntuulinen mieshenkilö tulee mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:39

Sellainen iso ja karvainen, liekö sitten eläin, ihminen tai lelulemmikki: O Oikeinen lämpöinen ja turvallinen kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 21:05

Kömpelö mutta ystävällinen mies.
Yleensä rappaushommissa tai vähemmän tarkkuutta vaativissa puuhissa.
Auttaa aina kun pyytää apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 22:01

Nalle-Karhu liikkuu metsässä silloin kun minä en ole siellä. Se löytää kaikki kanttarellit ja suppilovahverot, työntää nenänreikiä sammaleeseen haistellessaan parhaita apajia. Minua vähän pelottaa olla sen karhun kanssa samassa metsässä. mutta pidän koko ajan pintä ääntä, että se menisi ainakin siksi aikaa muualle sienestämään.