Kannattaako naisen kanssa kiistellä?

Eräänä aamuna mies
palaa kalastusreissultaan ja päättää ottaa torkut. Vaikkei järveä hyvin
tunnekaan, vaimo päättää sillä aikaa lähteä järvelle
veneellä, joka on
valmiina miehen jäljiltä. Hän ajaa vähän matkaa, ankkuroi ja alkaa lukea
kirjaansa.

Hetken kuluttua tulee rannikkovartija ja pysähtyy naisen
veneen luo.
Vartija: "Huomenta Rouva. Mitä teette?"

Nainen: "Luen
kirjaa." (Ja ajattelee: "Eikö se nyt ole ilmiselvää..")
Vartija: "Olette
kielletyllä kalastusalueella."
Nainen: "Olen pahoillani vartija, mutta en
ole kalastamassa. Luen kirjaa."

Vartija: "Niin, mutta teillä on kaikki
siihen tarvittavat välineet. Tietääkseni voisitte aloittaa koska vain. Minun
täytyy viedä teidät antamaan lausunto."

Nainen: "Jos sen teette, minun
täytyy syyttää teitä seksuaalisesta
ahdistelusta."
Vartija: "Mutta enhän
minä ole koskenutkaan teihin."
Nainen: "Se on totta, mutta teillä on kaikki
siihen tarvittavat välineet. Tietääkseni voisitte aloittaa koska
vain."

Vartija: "Hyvää päivänjatkoa, Rouva." Ja niin vartija
lähti.

Mitä tästä opimme:
Älä koskaan riitele lukevan naisen kanssa.
Hän osaa ajatella.

Lähetä tämä kaikille ajatteleville ja älykkäille
naisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:43

ei tosiaan,

itseensä voi kiduttaa monella muullakin tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:28

Ei kannata.
Sitäpaitsi meri- ja rannikkovartijat eivät koskaan ole muuta kyselleet kuin kipparin ilmanäytteen ottaneet ja veneen paperit katsonut. On ne konahtanut onko tamä sinun vene ja häipyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:33

Ei kannata.

Naisten logiikkaa.
-Minkätakia tarvita miljoona siitiö yhre munasolu herelmöittämisse?
-Miäste tapaa siittiökkä ei pysähry kysymä ajo-ohjei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:46

Kiitosta ja hyvää päivänjatkoa ;-)>veneelle kirja kainalossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 12:57

ei kannata, ainakaan minun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 13:52

Kyllä kiitos. Minä kiistelisin mielelläni jos saisin vain vastakiistelijän. Mikäs sen mielenkiintoisempaa on sekä antoisempaa on miehelle kun saa miehenä sanoa ne viimeiset sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:52

Naisen kanssa kiistely ei mielestäni ole kultuuria eikä myöskään taidetta.
jaa... siinä taisi olla kyse lukemisesta, oli niin pitkä tarina että vain alun jaksoin lukea.
Itsepäisen naisen kanssa ei kannata kiistellä, eipä juuri keskustellakaan. Ne pitää päänsä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:09

Ei tietenkään, naiset ovat aina oikeassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:30

Ei kannata, toiseksi jää kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:21

Ei. En pidä kiistelystä olleskaan. Elämäänsä voi kuluttaa paljon mieluisimmillakin tavoilla. Mielipiteensä voi sanoa, mutta pitää muistaa antaa arvoa toisenkin mielipiteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:30

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:14

Niin ei kannata naisten kanssa kiistellä, he suuttuvat yllättävän nopeasti. Voihan vitsi ne eiliset varjolistat saivat muutaman naisen hiiltymään.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:41

Minä kiistelen aina ja joka paikassa. Siis minun kanssani ainakin voi ja kannattaa kiistellä, saa pitkäksi aikaa tekemistä, joka siihen ryhtyy :O Sitten se kumpi on lopulta oikeassa onkin sitten arvoitus !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 23:11

Meikäläine on sen ver jääräpäine et ei toimita ruveta kiistelee.