Uskotko, että 9.9.09 tapahtuu jotakin erityistä? Eikö nuo maailmanlopun ennustajat aina povaa tällaisille päivämäärille katastrofia ?

siis tänään

Lisätty: 09.09.2009 - 12:19

op:lle , tilastojen mukaan siitäkin seuraa uskomattoman paljon itkua ja hammasten kiristelyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:42

Ainaskin idässä päin on kaikki kasit huippusuosittuja päivämääriä mmssa 08.08.08,mutta meillä kuulemma 9.9.2009.Aivan jumppis(uusi profiilikuva?!) nineeleven lähestyy...silloin jo maan pinnalla,tukevasti olen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:17

Et kai tarkoita ihan maailmanloppua sentään niille useille uusille hääpareille tänään? Suosittu hääpäivämäärä on 090909.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:31

Se zeron vuosipäivä on vasta parin päivän päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:53

Uskon että jotai tapahtuu... Tänään töissä tiedotustilaisuus... Taitaa tietää lisää lomautuksia... =(( Eli mulle se tarkoittaa melkein maailmanloppua. Voi perse....- leipurin unelma.. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 12:57

En usko että tapahtuu yhtään mitään sen kummallisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:00

Minä ainakin odotan tapahtuvan jotain kivaa. Tai ainakin sähköpostia, mutta sen odottaminen ei ole niin kivaa, kun pitäisi jo päästä liikkeelle.
Mitään maailmanloppua siitä ei kyllä tule, vaikka ei saaapuisi ikinä. Joku vain menettää tilauksen toiselle.
Taikausko elää yhä sitkeästi, vaikka keskiajasta on vierähtänyt jokunen vuosi. On "onnennumeroita" ja "päiviä".
Maailmanlpoun voi laskea jokseenkin tarkasti, kun keskiaika oli muutama sata vuotta sitten. Olemme siis jo loppupuolella. Pitäisi vain tietää, milloin aika alkoi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 13:49

No on ennustaneet niitä niin monta kertaa ja yhtämonta kertaa mennyt hutiin. Niin tänäänkin. Mutta taatusti tänään tapahtuu jollekin jotain tärkeää, toivottavasti hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:16

Ainankin minulle sattui aamulla jotain erityistä,vasta kolmannella yrittämällä sain paidan oikeinpäin päälle.En tiedä mikä mätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:23

Joo maailmanloppuun en usko. koska sitä on jo ennustettu jo vuodesta 1976. Joo hääpäiväksi tai kihlajaispäiväksi kävis nyt hyvin tää päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:11

Eipä ole ainakaan tähän mennessä tapahtunut, eikä varmaan tapahdu mitään koko loppupäivänäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:35

en usko.. ei kyllä haittais vaikka tuliskin maailmanloppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:21

en usko ennustuksiin enkä ole taikauskoinenkaan.
eiköhän tämäkin päivä suju kommelluksitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:55

Tuo 090909-päivä oli mun syntymäpäivä, mutta ihan leppoisasti se sujui :)