Kahvinjuonnin hyödyt ja haitat naisille.

www.mtv3.fi/helmi/hyvinvoint...tml/950318
Mitä tästä kysyisi? Lisäätkö vai vähennätkö juontia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 14:02

No ilmankos ne häviää.. =D juon paljon kahvia ja nukun mahallani (niinkuin onttopohjaoy) sanoi.. Kansakoulunopettaja en sentäs ole, onneksi, muuten jäljelle ei jäis varmaan mitään, heh! En kuitenkaan aio tehdä kahvinjuontiin minkäänlaista muutosta.

Kysyjän kommentti

Kahvi on terveellistä. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 12:10

Roskaa,ei vaikuta mitään mun kahvinjuontiin,sitä paitsi pienennän riskiä imaisemalla vähintään viisi kupillista ja kuppikoko on vaan kasvanut,muttei ympärysmitta.Taas jo ruotsalais-tai norjalaistutkimus,kaikki kunnia Ruotsille ja Norjalle!Heja Sverige og Norge!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:17

just joo, taas niitä populaaritutkimuksia

vaikka asia ei olekkaan henkilökohtainen ongelmani, niin eikös kahvinjuonti käänny plussalle jo seuraavasta :

"Tutkimuksessa kävi ilmi, että rintasyövän riskiä voi pienentää imaisemalla sisuksiinsa vähintään kolme kuppia kahvia päivittäin!" (sama artikkeli)

ja jos sitä kuppikokoa pitää saada suuremmaksi, niin ei muuta kuin silikonitehtaalle (sitä en kyllä suosittelisi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:24

Vaikutusta on myös sillä, jos makaa paljon mahallaan tai sitten jos on kansakoulunopettaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:48

Ihmiset on yksilöitä... esim ehkä jotain kahvi piristää mutta ei mua ainakaan. hyvin saan unet illalla vaikka kahvia joisinkin. Näitä juttuja kuulee jatkuvasta: jokin aiheuttaa syöpää jokin taas ehkäisee ja ne vaihtelee jatkuvasti riippuen kuka "tutkimuksen" on tehnyt... höpöhöpöä... kaikki kuollaan kuitenkin, jos ei syöpään niin johonkin muuhun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 12:58

En aio tuon perusteella tehdä yhtään muutosta kahvinjuontiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 13:48

Jaa, nyt selvisi miksi ryntäät kasvaa kohinalla. Lissee kahveeta koneeseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:20

Juon kahvia aikapaljon päivässä,muuta en ole huomannut,kun vessassa saa juosta ylenaikaa.ps ei väliä vaiia vähän pieneniskin ois vähemmän kannateltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 17:27

Onhan nuo pienentyneet, mutta ei johdu liiallisesta kahvin juonnista (2 mukillista aamuisin), vaan normaalista painon pudotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:23

Ei ole juonti vähentynyt ja isompaa kuppia saa silti olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:49

Enpä ole asiaa ajatellut miltään kantilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:00

jahas , nyt sekin sitten selvisi, juon vaan aamukahvia mukillisen.
en nyt sitten enää ihmettele rintavarustukseni kokoa ;)
pitäisiköhän lisätä kahvinjuontia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:08

Ainahan kahvikupista on ennustettu tulevia. Milloin mitäkin, niinkuin näköjään nytkin.