Kauheeta mitä minulle tapahtui kaupan kassalla eilen. Alus housut putosivat alas,mutta onneksi oli päälys housut päällä. Aika nolo

juttu kun aloin housuja nostelemaan sit kaupassa. Kiat kuminauha oli löystynyt sen verran vyötärön kohdalta. Onko kellekkään muulle napsulaiselle näin käynyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 21:52

Olen nähnyt,kun eräältä naiselta putosi kietaisuhame päältä,kun oli valitsemass tomaatteja.Hän aluksi nolostui ja sitten kietaisi hameen päälle ja jatkoi valisemista posket helottaen.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Aika hyvä juttu sulla. HA HA HAA. :) :) :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 11:52

Voi sinua Tuulikkia. :D

Ei ole minulle käynyt ainakaan vielä näin. *koputtaa puuta*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:53

Ei hätiä mitiä,sullahan oli housut päällä ettei sentään paljas persus ollut.Onneksi on lämmin ulkona,ei mitään hätää,vähän tuuletusta ;-8.En muista,onko housut pudonneet,joskus?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:55

Kyllä on. Pikkupoikana meidän talon ohi kulki ukko-pekka höyryveturi ja se sano: Housut puttoo, housut puttoo...........siteen meno kiihtyi ja kiihtyi, ......kunnes meno oli valtaisaa ja se sano: housut jättää, housut jättää............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:14

Minullakkin tippui housut kun hyppäsin pokupyörän päältä..kun ei ollut vyötä..sitä se tekee kun paino tippui 10kg..nyt pidän vyötä..tai sopivan kokoisia housuja..pidän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:22

ei pieni tuuletus aina välillä niin pahasta ole, paikanvalinta vaan vähän uhkarohkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 12:59

Ei ole noin käynyt onnekseni koskaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 13:45

Toistaiseksi on nämä mummomalliset, vaaleanpunaiset joissa reilut lahkeet ja kunnon kuminauha vyötäröllä, pysyneet ylhäällä tilanteessa kuin tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:46

Hyvä että oli ne päällyshousut!
Hame olisi ollut nolompi juttu.
Aika nolo juttu kävi Kallellekin.

" Eräänä päivänä Kalle toi koulusta mukanaan kotiin kirjeen opettajalta, joka valitti, että Kallella oli vaikeuksia tehdä eroa tyttöjen ja poikien välillä, ja opettaja suositteli, että asiasta puhuttaisiin kotona. Heti kirjeen luettuaan äiti vei Kallen makuuhuoneeseen ja sulki oven huolellisesti.

-Kuulehan kalle. Aivan ensimmäiseksi, riisu minun puseroni.

Kalle riisui äidin puseron.

-Ja sitten riisu hameeni.

Kalle riisui äidin hameen.

-Ja sitten riisu minun rintaliivini.

Kalle riisui äidin rintaliivit.

-Ja sitten riisu minun sukkahousuni.

Kalle riisui äidin sukkahousut.

-Ja sitten riisu minun pikkuhousuni.

Kalle riisui äidin pikkuhousut.

Sitten äiti seisoi vakavana Kallen edessä ja sanoi painokkaasti: -Rakas kalle, älä koskaan enää mene kouluun minun vaatteissani."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:06

60-luvun alussa näin Sörnäistenrantatiellä kun nuoriso yritti jeeppiä parkkeerata ja tönäsivät vetokoukun takana olevan wartburgin nokasta sisään.
Autoliikkeestä juoksi omistaja hätiin ja nuoriso yritti lähteä karkuun mutta warre oli niin hyvin koukussa että tuli mukana.
Poliisitkin tuli ihmeen äkkiä siihen ja alkoivat tyhjetää jeep'istä väkeä maijaan. Takapenkin tytöillä oli minihameet ilman alushousuja ja "tortuthan siinä" näkyivät. Oli rivosuisia stadin kimuleita ja jurrissa. Polluita kyselivät ettekö ennen ole nähneet moista värkkiä.
Toivottavasti antoivat kammarilla isän kädestä kun kotikasvatus oli ollut puutteellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:26

On sitä kävelty ilman housujakin turistiripulin osuessa kohdalla. Hankalinta oli hotelliin meno. Onneksi oli isolierinen hellehattu, jota taitavasti käyttelin kuin matadora.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 18:36

haha