Oletko ilmottautunut Työväenopistoon jollekin kurssille ja mille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 09:35

Ajattelin jatkaa omatoimisesti kansalaisopiston ranskankurssia, mutta toistaiseksi on kirja pysynyt kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 09:38

Kyllähän sitä mieli tekis, mutta sitten muistan nuo pimenevät illat, ja toisaalta olenhan talvella kuukausia poissa, joten puolet kursseista jäisivät käymättä. Ja on minulla kehittävää tekemistä riittänyt ilman kurssejakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 09:39

Äskettäin tuota joku juuri kyseli. Hoi laari laari laa alkaa lauantaina. 36 h määkimisen harjoittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:39

liiku kevyeksi kurssi alkaa maanantaina ja vesijumppaa on tiistaina ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:13

Tällä lukukaudella en voi osallistua vaikka monta asiallista kurssia silmiin osuikin. Aikaisempina vuosina olen ollut kansanopistossa niin tampereella kuin lahdessakin. Tietotekniikkaan liittyvää, kuvien käsittelyä ja kotisivuja, kolme pitkää kurssia olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 10:38

Nyt saavat pitää kurssinsa ilman minua. Ei löytynyt sopivaa kohtuullisen matkan päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:41

En ole nyt imoittanut millekkään kurssille. Töitä riittää nyt ihan kotonakin ja on myös omia harrastuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:26

En ole ainakaan vielä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:45

en vielä mutta hopeakorujen valmistus ja espankan kieli kiinnostais.. voi olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:50

Meillä tässä lähellä myös Kalliolan vapaaopisto,kurssit samaa luokkaa kuin työvis,saman hintasiakin,1,5h kerran viikossa.Suunnittelin jatkaa espanjaa ja rinnalle ranskan(kertausta),mutta alussa jää aika paljon pois,pitäis,pitäis ja pitäis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:00

kuvankäsittelyä sellainen tehojakso tässä myöhemmin syksyllä (aikuisopisto)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:01

En vielä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 15:35

Bailatino alkoi juuri eilen. Olihan hurja opettaja, kun tunnissa yritti opettaa meille sambaa, salsaa ja merenqueta.. Oltiin hiukkasen pihalla siellä. :) No ehkäpä kevääseen mennessä joku tanssi jää mieleen. Ensi maanantaina alkaa sitten kielten opiskelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 16:08

Jatkan innolla aikaisemmin aloittamallani kielikurssilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:02

Da, da. Venäjää menen opiskelemaan.