Mikä paikkakunta? Oletteko käyneet?

static.panoramio.com/photos/...583853.jpg
Friikkimatkailijan "must". Ehkä joskus itsekin. Mieli tekisi kovasti.

Lisätty: 09.09.2009 - 11:02

Kyllä kuvan tiedoilla selviää. =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 15:47

Kuva on Pohjois-Walesilaisesta kylästä, jolla on ainakin Britannian (ellei koko maailman?) pisin domain/verkkotunnus:
llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochuchaf.org.uk

Eli 70 merkkiä (63 merkkiä ynnä .org.uk).

Lisätty: 09.09.2009 - 15:50

www.geograph.org.uk/photo/165602

Lähteet:
www.llanfairpwllgwyngyllgoge...haf.org.uk

Kysyjän kommentti

Tulihan se sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 09:37

Enpä nyt tunnista, mutta pari äveriämpää asukasta kylällä ainakin on autoista päätellen.
Itäpuolellamme kenties?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:42

englannist varmaankin jostain... tai islannist ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 10:34

Skotlanti tuli mieleeni ensimmäiseksi, mutta voi olla ihan jostain muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:54

Mullaa taasen Irlanti,pohjoispuoli,ei aavistustakaan....Papiti,kerrohan!!Tai voip olla Skotlantikin,siitä punaisesta jellonasta,aattelin ma.Skotlannissa olen käynyt ja oli tosi mielenkiintoinen vihreä paikka,kylät paljon kuvan näköisiä,voit tykätäkin,mie tykkäsin.LochNessistä ei näkynyt vahtipaikallaan,mutta skottihameita ja ruutuja!!!!Kurkkasin jopa hameen alle :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:08

En ole käynyt, mutta olisiko skotlantia? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:40

Ei minullekkaan tullut mieleen et mikä paikka kunta oli kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:03

En ole käynyt, näyttää kivalta kuitenkin, joku enkkukielinen maahan tuo on, fish and ships taas tuo mieleen ihan englannin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:08

Kyse joko Irlannista tai Englannista, teksteistä ei saa selvää.
Jos tuo on Islannista niin hattuni syön!