Onko muita aamuvirkkuja hereillä? huomenta ja hyvää hauskaa päivää teille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 07:17

Hyvää syysaamua liisukka, täällä jo töissä availemassa sähköpostia, virkuttelin itteni hereille aamuviideltä:) Hassun hauskaa napsuttelupäivää kaikille...

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 07:10

Huomenta sinullekin, kyllä on jo herätty.Mukavaa päivää sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:17

Hyvää huomenta! Ennen klo 6 nousin aamukahvin keitoon. Nyt baanalle! Mukavaa päivää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:32

Jo viiden aikaan noustiin.Huomenta ja mukavaa tätä päivää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:33

Huomenta.Klo 6 herätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:33

Hyvää huomenta. Jokainen arkiaamu alkaa klo 4:45 ja täällä töissä jo ollaan kovassa vauhdissa. Pihallakin mukavan lämmin ja hieno päivä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:18

huomenta ja samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:30

huomenta vaan ja hauskaa päivää kaikille. en olis kyllä viel heränny mut toi joku alko hakkaamaan mattojaan pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2009 - 08:40

Huomenta sinullekin. Virkku olo vaikkei ihan aamunsellainen. Tein ennätyksen ja nukuin melkein kahdeksan tuntia viimeyönä! Johan sitä tänään sitten jaksaakin vaikka mitä. Mukavaa päivää sinulle ja muillekin napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:43

Oikein hyvää, aurinkoista ja tuulista huomenta!
On tosi raikas keli tuolla ulkona. Herätty on jo aikoja sitten, mutta Napsuun ehdin vasta nyt.
Täytyy panna toiset kahvit jo porisemaan, että olen tarkkana, kun teen päivän tilauksen.
Nyt pitäisi päästä järvelle, niin takuulla pysyisi hereillä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:44

Aurinkoista aamua sinne Kotkaan,heräsin kuudelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:17

Huomenta vaan Liisukalle ja muille Napsuille. Puoli yhdeksältä heräsin ja tilasin eläinlääkärin mäyrikselle, koska epäilen, että se sittenkin on saattanut tulla kantavaksi viikko sitten pelmattuaan sisareni mäyriksen kanssa. Pentuja en jaksaisi nyt kyllä hoitaa, sitäpaitsi koirani on jo iäkäs, yhdeksän vuotta, sydänvikainen, kolme nisää poistettu ja sairastaa periytyvää silmäsairautta. Eikös siinä ollut selityksiä tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 09:18

Huomenta huomenta. Puoli yhdeksän aikaan heräsin. En ole kovinkaan virkku kun katson mihin aikaan muut ovat heränneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:18

Huomenta sinullekin
Olen ollut 5:10 keittämässä ensimmäiset kahvit
saanut kolme ihmistä lähtemään
kaksi töihin ja yksi kouluun
nyt pitäisi lähtee ulos jyrsintä saada käyntiin ja trimmeriä
kuinkahan käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:19

täs jo koht puolpäivä, jotta hauskaa päivän jatkoa sinnulle , kuin myöskin napsulaisillekin...nyt astiakaappia saneeraan, joskos siellä ois jotain poislaitettavaakin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:20

Hauskaa päivää sinne kotkaan.
Heräsin 09.15 ja yö oli kaverilla aika levoton, melkoista pyörimistä monta tuntia. Ilmeisesti käsiä kutittaa ja hankaa niitä lakanaan. Saattaa olla lievää maitoallergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:04

Myöhäisiä huomenia vaan!