Vieläkö joku väittää, että kissat eivät osaa siivota?

Lisätty: 08.09.2009 - 22:24

www.youtube.com/watch?v=ewdb...re=channel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 20:06

Pian kissa huomaa surffailessaan netissä, että niitä himmeitä maahanmuuttajia, joista joku sai sakkot, on pilvin pimein. Kisulit antavat näiden ennakkoluuloja herättävien ihmisten putsata paikat ja ajelevat pyöreällä pikku mersullaan tsekkaamassa työn jälkeä. Miau! Just do it!

Kysyjän kommentti

Siivous niin verissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 22:27

Ihana. Tuollaisen härvelin minäkin haluaisin. Saisi istuen siivota, ja voi kutoa vaikka sukanvartta samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:29

Hei, miekin tahdon tuollaisen, kissan ja laitteen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 22:33

Olen tiennyt koko ajan että kissat osaavat siivota. Omani ottaa yöllä tiskirätin hanan päältä ja aamulla se löytyy lattialta. Matot ovat kasassa. Kai se jotain lattianpesua on toimittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:45

Mistä tollasi kissoja voisi hankkia??Joka siivoaa tuolla tavalla..kyllä lattiat kiiltäsi....kun kissa siivoais..
Kyllä pääsis helpolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:53

Tuo oli kyl hauska =) =). Miul on sama ilmiö ku kissanaisel.Kerra oli yrittäny siirtää moppia johoki,sanoin sit kissalleni et ei viel pestä lattioita,ens kuus sit. Kissani on myös karvainen rikkaimuri (ottaa murut pöydältä) ja tiskikone. Lisäks se on neljäl tassul kävelevä karvane bioroskis eli sitä mukaa ku mie kuorin perunoita ni tää pistää suuhunsa.Viel ku oppis pöntöl käymää tai puhistaa ite laatikkonsa =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:48

Sikasulonen siivooja!Vaikuttavan näköinen ja päämäärätietoinen,Johan Pablo Neruda kirjoitti "Oodi kissalle",että ei mikään ole kissan tassulle liian puhdasta.

Lisätty: 09.09.2009 - 11:21

Voi,lisälinkki Papitilta supersuloinen,silmät kostuttava ja sydäntä hellyttävä,voiko olla suloisempaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 07:56

Mielestäni kissat eivät koskaan ole siivottomia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:50

Kyllä kisat osaavat siivota ja vielä nauttiakkin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:29

Olipa siisti kissan WC ! Olen nähnyt niiden jäljiltä vähän toisenlaisiakin alueita, mutta niillä ei ilmeisesti ole ollut tarpeeksi tehokkaita välineitä paikkojen siivoamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:38

Tuo siivoava kissa oli selvästi uros.
Tässä hänen ylihuolehtiva vaimonsa. www.metacafe.com/watch/46594..._cleaning/
Ei ole luonnollista, että pirttihirmu pitää tossun alla koko perhettä.
Lapset eivät osaa lentää pesästä, ellei heidän anneta yrittää hankkia omaa ruokaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:16

En ole koskaan väittänytkään ettei kisut osaa siivota. :D
Ihana kissa. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 17:20

Kelpais mullekin :)