Rajotetaanko suomessa sananvapautta?

Oletko seurannut tapaus Jussi Hallamaata.Omakantani on,et hän on täysin oikeassa,kirjoittaessaan maahanmuuttajista.

Avainsanat: sana vapaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 22:00

Kyllä rajoitetaan, ja rajoitetaan muutakin kuin sanan vapautta. Onhan se itsestään selvää, että puhua pitää, mutta kun suunsa avaat, niin johan on joku media heti heittämässä lokaa niskaan.

Kysyjän kommentti

Sananvapautta todellakin rajoitetaan,kun ei voi oikeasti sanoa mitä asioista on mieltä,kun heti leimataan rasistiksi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 22:21

kyllä rajoitetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 22:28

Samaa mieltä olen edellisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:30

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:40

Rajoitetaan, esimerkiksi juuri maahanmuuttajien tulosta Suomeen ja täällä elämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 02:13

Ei pelkästään rajoiteta.
Enempää en arvaa kirjoittaa. Puhukoon kuva puolestaan. www.riemurasia.net/jylppy/me...;suurennos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:20

kai sitä vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:35

Ei ainakaan merkittävästi, verrattuna esim. itäiseen naapurimaahamme. Sivistysvaltiolla täytyy jotain sääntöjä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:48

Hallamaa on niputtanut ihmisiä joidenkin käyttäytymistapojen mukaan. Jonkun kansallisuuden leimaaminen muutamien yksilöiden tapojen mukaan on sopimatonta. Emmehän haluaisi itseämmekään siten leimattavan, sillä jokainen kuuluu aina joihinkin ryhmiin, esimerkiksi maalta muuttaneet, savolaiset, helsinkiläiset tai vaikkapa miehet. Kiihottaminen ryhmiä vastaan ei ole hyvää käytöstä. Edes kansanedustajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:51

Näin tuon miehen televisiossa ja huomasin kuinka vaikea hänen oli puhua. Joutui miettimään erittäin tarkkaan joka lauseen jonka sanoi jottei tule lisää mörinää. Ihan sitä juttua en ole lukenut enkä kuullut josta nuo sakot tuli, mutta ainakin televisiossa puhui alusta loppuun täyttä asiaa.