Oletteko asentaneet ns. varjolistoja huoneisiinne...

...onko mennyt joskus pää pyörälle kun niitä kääntelee ja tekee jiirejä.

Lisätty: 08.09.2009 - 20:00

Naisille sanoisin että käykää kysymässä miehiltänne.

Lisätty: 08.09.2009 - 20:37

Anteeksi, tietenkin tarkoitin jos hyvät naiset eivät tietäisi, silloin saattaisi miehistä jotain hyötyä olla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 21:07

nope

Lisätty: 16.09.2009 - 20:53

enkkua, eli siis no.. suomeksi noup.. sori, en tajunnut ettet ymmärtäisi

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaukset oli kerrassaan hyviä. Kiitokset kaikille. Kyllä kieltämättä varjolistan asennus on erittäin tarkkaa ettei tule hiirenkoloja. Parhaan vastauksen saa meidän kaikkien ihannetyttö ssatu, en kyllä millään tiedä mitä "nope" tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 20:03

En ole asennellut, mutta tiedän mitä ne ovat. Rakennusala kun on ollut päätyöni koko työelämäni ajan. Ei tarvitse kysyä mieheltä, tosin ei mulla sellaista olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:15

viimeisimmässä remontissani vetelin niitä toistasataa metriä, ei ollut ihan yhden kerran kun jiirinsahaus meni uusiks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:16

no en tier varjolistoist yhtään mittää...mut jottain listoi ois hyvä olla, et sais noi miljoona johtoo kaappien, hyllyjen ym... alta piilloon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 20:29

Miksi ihmeessä oletat ettei nainen tiedä ja osaa. Sitten vielä ihmetellään naisen heikkoa itsetuntoa.
Tarviitko apua - voin tulla jeesaamaan ja tekee niitä jiirejäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:41

On niitä laiteltu ja kun idean oppii niin hukkapätkistäkin pääsee eroon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:33

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:52

Olen asentanut ja maalannut varjolistoja ja verholistoja ikkunan eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 02:28

Kaikkea on tullut asennettua.
Pyöreät, lakatut kourulistat täytyy mitata tosi tarkasti, jos aikoo panna yhdestä palasta. Etenkin, jos katto on laskeva. Maalattuja voi kittailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:50

Olen laittanut, ja tuosta yhdestä kulmakohdasta puuttuu vieläkin pala, koska en enää jaksanut miettiä, miten sen oikein pitäisi mennä. Kesken jäi, mutta elämä on !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:26

Meillä ei aurinko paista kovin suoraan sisään paitsi keittiössä,mutta siellä saakin paistaa,joten ei tarvita mitään varjolistoja,eikä tartte mennä miltään ukolta kysymään mitään.Pihalla aurinkovarjo on kyllä ihan ihana olemassa,mutta se pysyy pystyssä ilman (varjo)listoja.