mistä mahtais saada varamummin joka keittäis kahvia ja tarjoisi herkkuja yms. ku oma mummi asuu vantaalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 22:59

Laita ystävät palstalle seuraava ilmoitus:

Etsin varamummelia itselleni päivieni ratoksi.
Päiväkahvien merkeissä. Herkkuja maistelemaan kanssani.
Ei vapaa.
Yst. vast.
nimimerkki: mummelia aina tarvitaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 20:00

No voi sinua, eikös se ole niin, että sinun pitäisi keittää mummille kahvia ja tarjota herkkuja. Pyydäpäs mummi käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:22

missäs asustat.... jos ihan täs minun naapuris, niin koht keitän kahvit, saat pullaakin, tai pikkuleipii, no voikkarinkin voisin tehdä, jos sekkään ei maistu, niin karjalanpiirakkaakin löytyy...joten ... alappas jo kiitää tännepäin hopi hopi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 20:27

Profiilisi perusteella olet jo mummi-iän ohittanut, tai ainakin sen että sinua passattaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:37

Pitäisi varmaan saada sinun vara..vaimo joka sinua passaisi...ettippä itelles nais-ystävä joka passaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:55

Sama juttu.Miul vaa mummi kuollu ja mamma niin sairas ettei tiedä täst maailmast enää mitää,mut onhan hänellä ikääkin jo yli 90.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 09:12

Kelle sitä mummia haet ? Jos haet vain itsellesi, niin onhan noita Lähimmäisen Kammareita, missä on iäkkäitäkin ihmisiä mukana toiminnassa. Muitakin ikäihmisille seuraa järjestäviä tahoja on olemassa, tiedustele vaikkapa paikkakuntasi Punaiselta Ristiltä kyseistä toimintaa. Tuosta kahvituksesta en ole niinkään varma, kuuluuko se oheispalveluihin, voi kuulua tai olla kuulumatta. Pelkän kahvittteluhetken toivossa sinun ei kannata alkaa mummeja metsästelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:04

Jos itsellesi mummia haet niin on niitä paikkoja olemassa jotka välittää näitä mummoja jos niitä haluaa. Minäkin olen mummi jo yhdelle lapselle ja kohta toiselle toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:34

Vai kaipaat sä mummin kahveja ja munkkeja?Hyviä vinkkejä jo ovat neuvokkaat napsulaiset antaneet.Oletko googlettanut-mummin munkit-hups googlasin ja siellähän oli mielenkiintoisia linkkejä;-D :-)