Mikä on Volkswagen-tehtaan eniten valmistama tuote?

Lisätty: 09.09.2009 - 02:42

Loistavaa Onttopohja!
Melkein jo luulin, että kukaan ei enää seuraa YLE:n uutisia. yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...78709.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 21:44

Volkswagen valmistaa Saksassa enemmän makkaroita kuin autoja.

Kysyjän kommentti

Makkarahan noiden ykköstuote todella on.
Jumppiksellakin hyvä vastaus, mutta asian vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 19:00

Romu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:08

Oiskos se tuo Wolsvagen Golf, jota valmistettu jo ainakin yli 30 miljoonaa kipaletta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:10

Oisko se kuplawolkkari, siitähän Wolkkari kaikista eniten tunnetaan. Liekkö Suomessa yhtään joka ei olisi ollut Wolkkarin kyydissä väh. 15 vuotiaat. Nuoret eivät ehkä niinkään.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 19:13

Jaa jaa, kategoriassa ruoka ja juoma. En tosiaankaan tiedä. Golfia olisin minäkin tarjonnut toisenlaisessa kategoriassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:16

Wikipediasta lainattua "Vuonna 1996 Volkswagen esitteli uuden Kuplan - New Beetlen. Vuonna 2003 valmistettiin viimeinen vanhanaikainen kupla Meksikossa. Pian tämän jälkeen Volkswagen Golf ohitti kuplan valmistusmäärissä."

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:32

auto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:32

kupla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:33

Eiköhän se ole tämä aatun viimeinen vitsaus ihmiskinnalle jolla minäkin aloitin eli kupla volkkari jota todennäköisesti vieläkin Brasiliassa valmistetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:43

Varmaan kupla volkkari..minunkin pojalla vanha aarre..minkä on kunnostannu..kesäkäyttöön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:39

Kuplavolkkarihan se varmaankin oli,meilläkin oli aikoinaan oranssi tonnikolmisatanen,hurja menopeli,joka talvipakkasella lähti kuin palmupuun juurelta ja sisällä joutui istumaan näpit ja nenä huurussa.Auto,jolla todella oli persoonallisuus eli ei olleet "juttuja"leffat ym.Riemu-Kuplasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 00:06

Suunnittelija Ferdinand Porsche oli protyypillä koeajolla pakkasaamuna ja putsas kädellään jäätä tuulilasista. Eikö Aatu tullut Mersullaan vastaan ja yhtyi tervehdykseen josta tulikin hänen tavaramerkkinsä.

niin se tuote on "koko kansan kärry".

  Ilmoita asiaton vastaus
oke
Vastattu: 09.09.2009 - 08:02

Wolkswaken Golf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:37

Wolksvagen-tehtaan suosikkituote taitaa olla edelleenkin kuplavolkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:01

Miten mitattuna ? Makkaroiden pituus vastaan autojen pituus vai paino ? Mielestäni on vähän tyhmää syödä makkaraa ja ranskanperunoita liian usein. Vaikka ei olisikaan dieetillä, niin sellainen ruokavalio köyhdyttää elimistöä ja aiheuttaa pidemmän päälle monia sairauksia, joita syöpä ei välttämättä ole edes pahin.