Kuinka paljon olet laihduttanut elämäsi aikana?

Itse olen kymmeniä kiloja laihduttanut ja kaikki ovat tulleet takaisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 20:03

Olen laihduttanut elämäni aikana niin paljon että minun pitäisi olla syntymä painossani, vähän päälle 2 kiloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:04

Ei ole ollut tarvetta laihduttaa.
Syön vain sen, mitä kulutan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:05

paino on vaihdellut eri ikäkausina suuntaan jos toiseenkin,
tarkoituksella olen laihduttanut kerran 25 kg ja toisella kerralla 18 kg,
ihan kaikki ei ole tullut takaisin vaikka edellisestä 'kuurista' on jo yli kymmenen vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:17

Paras noteeraus on 25 kg neljän kuukauden sisällä. Se oli työpaikkalääkärinkin mukaan jo kova suoritus ja ei enää samaa laihdutus vauhtia suositellutkaan. Sittemmin kilot ovat tulleet liikunnan vähentämisen ja ruokavalion takia jonkunverran takaisin. Pystyn kyllä säätelemään painoani kohtuuden rajoissa pitämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 18:17

Nuoruuden päivistä olen lihonut 23 kg ja niistä yhden kerran laihduttanut 18 kg. Eikä takaisin ole tullut. Nuoruuspainoon ei ole tarvetta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:22

Aikanaan 18 kg..mistä osa tuli takaisin..nyt keväällä paino tippui 10kg..ihan itekseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 18:32

Muutamia kiloja pari kertaa. Nyt yritän saada tulleista, 18 kilosta ainakain puolet pois. Nyt lähtenyt kuusi kiloa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:52

n.25kg ja vielä kahdeksan pois niin vot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:22

Armeijasta päästyäni 21 vuotiaana painoni oli 59 kg, nyt tähän ikään päässeenä painoni on 75 kg.
Ruokavalioni on terveellistä ruokaa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:27

miljoonakiloa ja toinen mokoma tullut korkojen kera takaisin...mennytkin ja taas tullutkin..jojoa, jojoa..ja niin edelleen....plääh...kyllästyttää....koko paino ongelma...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:13

6kg on maksimi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:33

8 kg ja siinä on ja pysyy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:35

En ole tavallaan koskaan joutunut laihduttamaan, laihtunut toki olen ja lihanutkin aina välillä vahingossa, koskaan en kuitenkaan ole niissä mitoissa ollut että olisin kokenut tarpeelliseksi laihduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:04

Varmasti enemmän kuin nykyisen painoni verran, Ja taas pitäisi aloittaa. Loputon taistelu tämä painon vartiointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:48

En ole varsinaisesti laihduttanut koska tarvetat siihe´n ei ole ollut mutta painonhallintaa harrastan koko ajan. Se on eri asia mutta järkevä tapa, ei pääse liikakiloja tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:47

En koskaan sillä liikunta on pitänyt painon +- 3kg vaihtelussa viimeiset kymmenen vuotta.