Sovitko riitasi kaverin kanssa ennenkuin menet nukkumaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 21:51

En usko että ei ole joskus riitaa.Vanhan kansan sanonta on että älä käy riitapäissäsi nukkimaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:06

Mitä on riita?
Meillä ei ole sellaisia. Tosin olen tuntenut kumppanini vasta viitisen vuotta, joten arki ei vielä ole tullut vastaan. Mahtaako tullakaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:08

ei pahemmin tarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:23

Ei meillä ole riitaa, komennot menevät hyvin perille, niitä noudatetaan kilisti, vaikka pikkupalkkiota vastaan, eikä me edes paljon haukutakkaan. Naapurin rouva on sitäpaitsi liki kuuro, niin ei sekään valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:24

Kyllä voin mennä mökötyksellä nukkumaan...kyllä sanomiset aikanaan ovat kojaantuneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 18:31

Ei meillä pahemmin riidellä kun emme paljoa puhukkaan. Mutta sanaharkat jäävät hautumaan hamaan tulevaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:57

Ei oo pahemmin tarvinnut riidellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:33

sanonta olemassa:
älä anna auringon laskea vihasi ylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:14

en mä pahemmin riitele kavereitten kanssa. mut joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:34

en riitele kavereitten enkä kaverin kassa..mutta jos jotakin olisi, olisin ihan varmasti sopimassa ja anteeksi pyytämässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:39

Palisanterilta jo tuli sanonta,mitä mun mielestä pitäis kaikkien noudattaa,idän viisaat ovat kyllä oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:35

no jos tulee riittaa niin toki mielummin sovin ennen nukkumaanmenoa, muuten jää vaivaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:51

Sängyssä sovitaan!
sekin on vanha sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:55

Ei ole ollut nyt riitaa. Mutta jos olis niin kyllä sopisin, että ei jäis vaivaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:46

Tällä hetkellä on erittäin vaikea saada riitaa kotona ja muutenkin on mennyt aika tyynesti jo pidemmän aikaa. Suomalaiset ovat onnellista kansaa, sanottiin juuri uutisissa.