Kuinka monet uutislähetykset katsot/kuuntelet vuorokauden aikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:07

normaalisti kahdet-kolmet, mutta silloin kun on jotain mielenkiintoista käynnissä, saattaa tulla katsottua vaikka kymmenet uutisetkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:07

Ainakin kymmenet, jos ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 18:14

Aika monet. Vaihtelee päivittäin. Riippuu vähän muista ohjelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:26

Välillä aika monet. Yleensä uskon jo kolmannella kerralla kaiken mitä uutisissa sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:29

Useampia niitä tulee katsottua ja kuuneltua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 18:30

En voi lukumäärää sanoa, sillä hyvin sattumanvaraisesti katson ja kuuntelen uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:50

Kerta alusta loppuun yleensä riittää.Eihän se enää ole uutinen, jos saman asian kuulee uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:26

Aamulla kuuntelen uutiset 7. ja sitten töissä ollessani uutisia tulee joka puolen tunnin välein, lisäksi selaan nettilehdet iltaisin. Välttämättä ei tarvitse TV-stä katsoakkaan. Radiouutiset ovat tarkempia ja lehdistön.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:45

Pitkin päivää,riippuu tekemisistä.Kymmenen uutiset olen pyrkinyt katsomaan aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:41

Oli ihan pakko laskea. Jos lasken radion uutiset mukaan näköradion uutisten lisäksi, niin kyllä niitä yhteensä yli kymmenen uutislähetystä tulee seurattua normaalisti vuorokaudessa. Joskus jää vähemmälle, joskus taas menee överiksi, vaikka viisitoistakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:15

normaalisti 0..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:35

yhdet kahdet riittää.. loput kertaa samoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:55

Muutamat ja paikalliset

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:36

yhdet uutsiet katson telkusta ja aamulla lueskelen etlarin ja katselen netistä uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 22:58

Telkkarista en kertaakaa.Radiost saatan töis olles parit kuunnella,yleensä pidän tupakka tauon siin vaihees ku uutiset alkaa.Niitä tulee kyl turhan usein eikä aiheet vaihdu päivän aikana ni yhet riittää päiväs,mut ilmanki tuun toimeen erittäin hyvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:41

Ainaskin kahdet eli kuuden ja puol ysin,tvstä,radiosta en muista lähetysaikoja ja muutenkin se satunnaisesti päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:33

Muutamat kotimaiset, ehkä kahdet ja sitten DW:n ja Ranskan vitosen uutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:57

Kyllä minä kuuntelen ainakin 2-3 uutiset. joskus kumminkin vaihtelee että kerkiääkö kuunelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:42

Seuraan netistä uutisia illan aikana useamman kerran. Oikeastaan tämä 20.30 televisiosta on se minkä yritän kuunnella joka ilta, aina ei onnistu mutta tuleehan niitä senkin jälkeen.