Pidätkö suurista korvakoruista, joita nykyisin näkee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:30

Pienet korvakorut jatkuvasti..suuremmat juhlatilanteissa..asuun sopivan väriset..että niitä suurempia eri värisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 18:10

En ole huomannut moista muoti-ilmiötä.
En taitaisi pitää. Lävistykset eivät oikein sytytä.

Lisätty: 08.09.2009 - 18:46

Hmmm...
Miksiköhän en ole huomannut korviksia? www.iltalehti.fi/viihde/2009...6_vi.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:10

noin jokapäiväisessä käytössä ei mitenkään viehätä silmää, johonkin juhla ja/tai karnevaali pukuihin sopii

- itse en käytä edes pieniäkään -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 18:13

En pidä nykyisin isoja enkä pieniä. Joskus nuorempana oli isoja renkaita korvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:27

Korvakoruja en käytä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 18:29

En ole paljoa kiinnittänyt niihin huomiota. Itselläni on mahdollisimman pienet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:46

En pidä isoista korvakoruista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:18

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 19:31

Naisten korvissa ne piristävät ainakin minun mieltä, heiluvat korvikset. Minun mielestä naisen pitää joskus tehdä jotain räväkkää. (En tietenkään itse käytä korviksia, mutta naisille suosittelen niitä) :)

Lähteet:
Oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:16

aina joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:36

joskus.. normaalisti käytän, silloin kun muistan , semmosia tavallisia puolisuuria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:41

Pidän niistä,muttei itsellä ole,pitäis kait olla pitkä-ja kauniskaulainen,sitä paitsi harvemmin pidän hiuksia ylhäällä;jos näin on,olis tosiaan kiva pitää suuria killuttimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:37

No en nyt erityisemmin kiinnitä mitään huomiota, itselläkään kun ei ole mitään lävistyksiä, edes noita korviksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:24

Käytän koruja aika vähän, ainoastaan juhlavampiena asujen kanssa ja ne eivät ole "tusinakoruja" eli ei mitään isoja korviksia vaan aitoja koruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:59

En kyllä pidä. Ne ovat hankalia käyttää. Pienet kyllä käyvä minulle. Koska ovat minun makuun enempi kuin hirveet isot renkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:20

Pidän ja käytän niitä. ^-^ En kyllä niin pelkkiä renkaita vaan tähden muotosii ja sellasii. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 20:38

Pelkkä kultainen nappi riittää, ei tartu mihinkään kiinni eikä tarvitse ottaa pois kylvyssä.