Katsotko BB:tä ? Mitä mieltä ohjelmasta ?

Avainsanat: big brother valvoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 17:52

Moraalitonta kohellusta kertakaikkiaan.
Tv on kyllä auki, mutta en varsinaisesti pidä ohjelmasta.
Katsokaa nyt tätäkin Englannin bb:n voittajaa. Iljettävää, eikö totta? www.thesun.co.uk/sol/homepag...Id=2622415

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 17:33

BB on mun ihanne, mutta BB ei ole. Niitä on niin monta olemassa, että kaikista ei voi samaan aikaan pitää. Siis big brotherista en todellakaan pidä. Kerran olen muutaman nanosekunnin katsonut toisella silmällä ja sitten riitti. Ei ole mitään järjen häivääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 17:38

en katso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:13

en katso,
osallistuminen ja katsominen ovat onneksi vapaaehtoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 18:27

Paria jaksoa silmäilin ja mulle riitti. Ei siis vieläkään tullut minusta BB:n ihailijaa. Älytöntä.
Ja sitten kohta taas ihmetellään mistä nuoriso on mentkunsa keksinyt, kun ei meillä kotona tuollain....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:58

Ei vois vähempää kiinnostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:28

en katso, ei kiinnosta kohellus, joskus mainoksen olen katsonut, se riittää siitä ohjelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:35

Ohjelma ei todellakaan kuulu suosikkeihin, eli ei tule lainkaan katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:07

katson 24/7 aina kun aikaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:17

en katso, idiootti ohjelma.. ja tätäkin on kysytty jo monesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:38

en katsoisi vaikka maksettais! sitä koskevat uutiset ja iltalehti jututkin ohitan kiireesti. Ei , ei sitten yhtään kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:38

En katso, joskus yrittänyt katsoa muttei ole kiinnostanut touhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:00

En katso ,minusta se on huono ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 23:55

.....kele. ohjelma silkkaa shittii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:11

En ole koskaan nähnyt mitään noin typerää ohjelmaa.Ihmettelen, ketä kiinnostaa tuollaiset lasi-kädessä-hortoilevat-vetelännäköiset-naukuvaääniset tampiot??