Mies, uskallatko jättää roskapussin viemättä?

www.iltalehti.fi/hullumaailma/
Imartelevaa? Naisille, olette NIIN ihania. =)

Lisätty: 08.09.2009 - 17:44

Tämän sylttytehtaan alkuperäisissä vastaajissa on asiaakin puhuvia: www.thesun.co.uk/sol/homepag...l?offset=5
Samalla sivulla on juttu siitä, mitä nainen tekee, kun hän pikkuisen liikaa juoneena tapaa uniformupukuisen miehen. :-)

Lisätty: 16.09.2009 - 01:02

Tässä alkuperäinen juttu, jos joku vielä tämän lukee. " Naiset harrastavat seksiä, koska he haluavat lieventää ikävystymistään, pitääkseen parisuhteensa kunnossa tai karkottaakseen päänsäryn. Jotkut jopa suostuvat sänkypuuhiin vain siksi, että mies veisi roskapussin ulos. Romantiikka ja kiihko eivät siis ole niitä pääasiallisia syitä lakanoiden lätkyttelyyn. Miehiä ei varmaan imartele tämäkään tieto, että naiset eivät pidä suurinta osaa miehiä edes seksuaalisesti kiinnostavina, kun miehet taas pitävät suurinta osaa naisista."

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 16:41

Niin myö ollaan tosi IHANIA !

Meillä mies uskaltaa jättää roskapussin viemättä.
Meillä sekstailu ei ole palkka jostakin tehtävästä, vaan molemmin puolinen NAUTINTO =)

Kysyjän kommentti

Pussit ehtii tyhjätä myöhemminkin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 16:42

Ei uskalla miehet sitä virhettä tehdä. Saattaa jäädä lakanoiden lätkyttely vähemmälle. Ihaniahan me naiset ollaan, nyt vastako Papiti huomasi sen. Hyvä kun ees nyt, ettei jäänyt kokonaan huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:08

Kyllähän se on ollut varmaan kovantyön takana opettaa meikäläinenkin aikoinaan pussit roskiin viemään. Mutta hyvin on koulutus mennyt perille. Meillä olikin silloin oikein siivouspäällikkö talonpuolesta pomona, että homma tehtiin, tai itkettiin ja tehtiin, kaksi vaihtoehtoa. Uskalsin kyllä siten isompana poikana ( uhmaiässä ) jo tehdä omanpääni mukaan ja viedä roskat silloin kuin parhaaksi näin. Nythän asialla ei ole enää merkitystä, kun itsenäisesti päättää asiat, Larakaan ei hauku, eikä ole vaimoa kaluamassa luita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:42

kyllä taas pannaan blondia halvalla, niin halvalla että ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:59

Kuuluu vissiin koulutukseen kun olen oppinut viemään pussin roskiin joka aamu samalla kun haen aamun lehden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 21:12

minun ei ole tarvinnut kouluttaa puolisoani roskia viemään...se osasi sen taidon jo ennenkuin tavattiin ja siitä lähtien vienyt aina kaikki roskat

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 22:39

Uskaltaa minun miehet jättää, vien sitten itse.,