Minä jos kysyn kuluttajana mistä hilla on poimittu, etelästä tai pohjoisesta, minä valitsen pohjoisen , miksi ?

Lisätty: 08.09.2009 - 13:58

on siihen toinenkin vastaus, ei liity minun tyhmyyteen. liitty edelliseen kysymykseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 14:18

En tiedä miksi valitset pohjoisen hillan,mutta arvelen,et oiskone siellä parempia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 13:53

Fiksu myyjä on jakanut samat marjat kahteen astiaan. Tietää kuminkin että kyselevät hölmöjä.

Lisätty: 09.09.2009 - 00:19

Sieltä pohjoisesta saa niirä beckerelli hilloja kun Itä naapurin atomilaitokset on lähellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 14:14

Oliskos ne siellä pohjoisessa saasteettomampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 14:16

Kyllä miekin valitsisin pohjoisen, kuulostaa puhtaammalta ja raikkaammalta vaihtoehdolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:19

Ainahan, varsinkin vanhemmat ihmiset hakevat halvat ja paremmat, sekä saastemattomat marjansa pohjoisesta. Maksoi, mitä maksoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:25

Lakkoja ei taida kovin paljoa etelässä olla edes. Pohjoisessa Suomessa lakat saavat enemmän aurinkoa, päivä on siellä pitempi ja siellä ovat varmaan parempia kaikin puolin. Vähän niitä tänä vuonna edes tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 15:38

Puhtaampiahan ne ainakin on. Ei vielä saasteet saastuta niillä vyöhykkeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 16:09

koska hillat liittyvät lappiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 16:23

Eipä ole tullut ostettua lakkaa. Itse olen kerännyt soilta täältä Mouhijärven maastoista.Tänä vuonna
Ei niitä herkkuja ollut,joten täytyy tyytyä muihin marjoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:43

Itse olen aikoinaan kernnyt täältä etelästä..mutta en enään moneen vuoteen..ole käynnyt keräämässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:31

luulisin että pohjoisessa on marjat puhtaampia. vähemmän myrkkyjä ja saasteita, senverran harvaanasuttuakin paikkaa vielä löytyy.