Tiedättekö Radonin määrän paikkakunnallanne, oman saantinne tähän myrkkyyn, voi aiheuttaa vammoja psyykeen, Turus me olemme valmei

jo aivojen kapasiteetin vajaakäyttöön , ei tämän tyhmemmäksi voi tulla, täällä me ollaan vanhan merenpohjan savipatjan päällä, mutta on myös paikkakuntia joissa Radon aiheuttaa vammoja vaikka ei olis ikinä Turus käyny.

Lisätty: 08.09.2009 - 14:06

Minä en tiennyt niistä luurangoista joita täältä Koroisista sinne roudattiin, kirjoitettakoon historia uusiksi. Perskules mää olen jo ollu mont vuat Tatti ja Töppö kans sama miält ollu, mitäs sitä toisilt kyselemä.

Avainsanat: radon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 14:07

Ei mitään tietoa radonista tämän talon alla, mutta eihän ne niitä tietoja julkaisekaan kerrostaloalueilta. Kysymällä ehkä saisi tietoa, mutta ei juurikaan kiinnosta. Liekö se sitä tyhmyyttä. No hyvin näkyy tämä tyhmyys muuallakin kuin Turuus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 13:23

Kyllä tiedetään. Radon-kaasu aiheuttaa myös syöpää. Radon voidaan hoitaa pois järjestämällä tuuletus rakennusvaiheessa talon alle.
Menolippu Turkuun on harkinnassa, jos siellä vaikka pärjäisi tällainen vähän tyhmempikin ties kuinka hyvin. Tämä lausunto/arvio/suunnitelma perustuu siis täysin sinun kertomaasi. ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:23

Tiedän radonin määrän taloni alla ja myös paikkakunnallani. Hulluus näkyy vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:38

En tiedä yhtään mitään noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:50

Tuolta mikkelin tuukkalasta löysivät 1000 vuotta vanhoja raatoja.
Turku oli silloin vielä merenphjaa, 10 m pinnan alla.

Lisätty: 08.09.2009 - 14:38

Museoviraston tietode;
www.nba.fi/fi/tuukkalan_kalmistoloyto

Lisätty: 08.09.2009 - 15:55

Meillä ei ole porakaivoa;
www.stuk.fi/sateilytietoa/sa...intyminen/
Kaivovesi on tutkitutettu ja se on terveellistä ja rautapitoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:25

En tiedä yhtään mistään raadonista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 15:35

Eipä ole tietoa. Mutta nyt sitten selvisi syy tähän päänupin outouteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:46

Ei ole minullakaan tietoa..minkä verran on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:12

Kalliolle on viisas mies talomme rakentanut. On tuo tuulettuva alapohja, että voi sitten raadonit mennä minne huvittaa. Ei se tänne asuntoihin asti sieltä nouse. Tai sitten nousee ja se selittää kaiken...