Oletteko nähneet koskaan kyyhkyjen, harakoiden, varisten , kanahaukkojen lentoon opettelua, vaikka pihapiirissänne, pikkulintujen

räpiköintiä olen seurannut vuosia. en ole koskaan nähnyt em. lintujen poikasia edes.Kesä paikallamme haahkan pesiä varovasti veroitamme myös, ja emme ikinä näe poikasten lentoon lähtöä.

Avainsanat: linnun poikaset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 14:01

En ole nähnyt itse lennon opettelua, mutta variksenpojan ääntelyä olen ollut todistamassa. Ei oppinut millään sanomaan oikein. Kun piti sanoa kraaak, sanoi äyvä. Silloin oli tosi hauskaa seurata sen linnun kehitystä. Taisi äitinsä sen hyljätä, kun lapsonen oli niin oppimaton.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 12:53

Olen nähnyt jo pikku-pojasta asti, kun minulla oli harakka ja varis elättinä. Kivaa seurattavaa ja verrattavissa pikkulasten kävelyn opetteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:11

Enpä ole tainnut nähdä koskaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:18

joskus pienempänä näin kun linnutpoikaset pomppivat metsässä ja yrittävät päästä lentoon. en muista oliko variksia vai harakoita. ku menin ihan lähelle nii vihainen äiti lintu meinas hyökätä kimppuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:59

Joo, pikkulintujen ja kanojen.. Aika hauskan näköistä puuhaa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:13

Näitä meidän nuorimmaisia täytyy opettaa lentämään pesästään1

www.aijaa.com/v.php?i=4835578.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 15:31

Mökillä tikka oli tehnyt pesän haapaan. Seuraamalla seurasin koska poikaset tulevat ulos ja kokeilevat sipiään. Viikon aikana olivat opetelleet lentoon lähdön, sillä seuraavana viikonloppuna asukkaat olivat muuttaneet ja pesäkolo oli hiljainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 16:10

en ole nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 12:01

Täällä kaupungissa aika paljon puluja pyörimässä,mutta pikkupulujen poissaolo ihmetyttää?Kaikki pulut ovat täyskokoisia kun tulevat ihmisten ilmoille paskomaan ja urputtamaan.Kasvavatko ne yhdessä yössä munasta puluksi?