Katsoitteko eilen inhimillistä tekijää TV:tä kun, puhuttiin netistä ostettavista lääkkeistä? Siis ostaisitteko lääkkeet netistä?

Avainsanat: eilinen inhimmilen tekijÄ tv:ssä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 19:08

En missään tapausessa ostaisi netistä..Apteekki on mistä saa varmalla oikeanlaiset lääkeet..
Onko netin lääkeet varmasti..sitä mitä..pitäisi olla??Olen kuulut että on huijausta lääkeet netissä..monta kertaa..

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo en minäkään kyllä ostas netistä lääkkeitä. Oman lääkärin lääkkeet on mulle OK.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 10:20

en ostais , siellä on niin paljon filunkii, et apteekkiin luotan ja uskon sieltä saavani lääkkeeni aitoina ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:35

En kassonu ja enkä osta lääkkeitä mistään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:56

en jaksanut valvoa mutta asia ei ole minulle uusi.. ne on vaarallisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:57

riippuu mitä lääkkeitä.. mut tuskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 11:05

Ei todellakaan. Lääkityksen tarpeen arvioi lääkäri, siihen itse pysty tai en halua. Ihan kotimaisesta apteekista kaikki lääkkeet ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 12:04

En ikinä ostaisi. Kun en saa apteekistakaan ostaa kuin kahta lajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 12:11

Ei ole ollut tarvetta tilata mitään lääkkeitä mistään, ei minkään tyyppisiä anaboleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 12:57

En tilaisi lääkkeitä, enkä karkkeja, www.karkki.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:13

En katsonut. En ostaisi lääkkeitä netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 13:47

Apteekki riittää minun tarpeisiini oikein hyvin. Netin lääkkeet saattaa olla ihan mitä vaan. Kuka niitä pystyy kontrolloimaan, mitä siellä myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 17:30

Ei on vastaukseni molempiin kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:24

Eipä yleensä tuu tollasia ohjelmia kateltua.Oon tähä asti ostanu lääkkeeni apteekista ja ostan edelleenki,ainaki voin olla varma et saan turvallisen ja itelleni sopivan tuotteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 04:20

Buy ViagraCialisLevitr from $1.20 per pill

Secure & Safe Canadian Pharmacy is offering all pills at discounted prices. Buy CialisViagraLevitr, Propecia, Acomplia, Xenica1, VPXL, Tamiflu....... Prices Starting from $1.20

Buy Generic from $1.20 [LowPrice - Free Pills - Discount]

brovomib.cn

Tuollaisia minulle sataa vanhaan, ilmaiseen ja suodattamattomaan sähköpostiin tuhansia vuodessa.
En ole ainakaan vielä tilannut edes Tamifluta. =)