Olisiko tässä uusi, toimiva lääke sikainfluenssaa vastaan:"Rään syöminen saattaa edistää immuunijärjestelmän kehittymistä."?

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5249156588

Avainsanat: sikainfluenssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 13:11

Hyvä kysymys. Siitähän monessa uudessa epidemiassa Suomessa on juuri kyse. Olemme tottuneet elämään liian hygieenisessä maailmassa, että elimistömme ei ole tottunut varsinkaan uusiin pöpöihin. Esimerkiksi jätevedenpuhdistamon hoitaja on niin herkkä pöpöille, että vierailukäynti toisessa puhdistamossa saattaa tuhota hänen oman immunikaatiojärjestelmänsä ja hän sairastuu. Pahimmassa tapauksessa hänen oman jätevedenpuhdistuslaitoksensa pöpökanta kuolee ja puhdistamonprosessi menee täysin sekaisin ja pilaantuu, eli siis märkänee. Uuden toimivan kannan saaminen on ehkä vuosien kovan työntakana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 10:04

YÖX yöx... no toivottavasti saa vastustuskykyä ruuasta , joissa on paljon vitamiineja ja jos ei sieltä saa, niin purkeist lisää vitamiinit sitten.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:09

Kyllä minäkin olen sen kuullut ,että näin olisi. Mutta inhottavalta kuulostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:11

Minulla oli lapsena ystävä joka oli tuon näköinen ja räkäänsä nuoli, aina minä katselin mielenkiinnolla häntä, minun piti nenäliinaan nenäni pyyhkiä, vanhemmat sanoivat että matoja vatsaan tulee jos räkää syö, pelottelivat, ja en vieläkään räkää söisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:11

No huh,huh!.Minä tyydyn kyllä huolehtimaan käsihygieniastani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:57

hyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 12:01

Jos noin on niin kohta lääkefirmat puristavat klimpit tabletin muotoon ja kansa syö ja paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 12:12

vanha Ryysyranassa testattu konsti, uskomuslääkitystä sekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:15

hyhh, enpä aio kuitenkaan alkaa tuota harrastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 13:42

Kaikkea ällöä ne keksiikin kirjoitella. Hyi hitto. Kyllä mieluummin sairastan lentsut, kuin alan tuollaista harrastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:14

Yök, hyh hyh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 18:41

Mitäköhän suosittavat syömään vatsataudin välttämiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:41

ihmiskunta on selvinnyt tänne saakka ties mistä vitsauksista. kautta aikojen kakarat on vetäny räkää päähän nielun kautta taikka ryystämällä ylähuulelta. jotkut aikuisetkin tekee sitä vielä
ehkä siinä on vastaus??