Lukmeinen on hepploa,kun snaat oavt lyhiytä.Usiemmtien onnitsuu.Aika ihmeelliset on ihmisen aivot!Ymmärsitkö tuon?

Kts turun sanomat ajassa sivu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 13:30

Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakaan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voiavt olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 09:01

Kyllähän noin lyhyitä sanoja on helppo lukea. Eli taisivat aivot osaa oikein kääntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 09:09

Ymämrsin kyäll. tukttiktu jtutu. Koksee lhäinän lhyiät snajoa.;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 09:26

Ymmärsin, jos olisit kirjoittanut kiinaksi, ei ehkä ois menny perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:58

ymmärsin oikein hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:17

ymmärsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 13:33

Helppoa kuin heinän teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:16

Ymmärsinpä hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:22

en saanu mitään tolkkua

noei ihan hyvi ymärtää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:27

Riippuu ihmisestä kuka lukee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 17:35

Ymmärrän oikein hyvin kun en aina itsekään huomaa kirjoitusvirheitäni tämän vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 20:10

Nhäinän me äneeme asita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:42

on tutkittu että suomalainen pystyy lukemaan pitkiäkin lauseita vaikka kirjaimet ovat sekaisin. pääasia että eka ja vika kirjain on oikein.
sitähän lukee nopeemmin ku tajuu - ja sitten vasta tajuu. tajuu?