Oletko syönyt koskaan mustikka kukkosia?

Sellaisia oli tarjolla Kolilla olevassa Ryynäsen kahvilassa.

Avainsanat: koli ryynänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 16:22

Meillä töissä tehdään aivan ihania mustikkakukkoja.
Voidaan tehdä muffinssi vuokaan ( alumiini ), ruismurotaikinaa ja sisälle mustikkahilloa.
Nautitaan hieman lämmitettynä vaniljajäätelön tai vaniljakastikkeen kanssa, N A M =)

Kysyjän kommentti

Mustikka kukkoset ovat maukkaita,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.09.2009 - 08:46

Eipä tällä kylillä ole kuin niitä muikkokukkosia. Olettaisin tuon sinun kukkoseni maistuvan paremmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:48

En ole syönyt.Ovat varmaan maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:59

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:18

Enpä oel tainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2009 - 13:27

En ole syönyt. Ei mitään tietoa millaisia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 13:57

Kissaäiti yrittää taas huijata minua, että sanoisin jotain kukkosista, niinkuin niistä.....Hmm?.... oliko se`? ...ruisnatruskoista. En varmaankaan ole syönyt mustikka kukkosia tai...... kanasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:23

en ole ikinä nähnyt enkä kuullut saati sitten syönytkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 23:32

Nam,nam,nam,nam ja viel kerran nam.Ite en oo tehny,mut äiti tekee välil.Pienest asti oon tykänny siitä ja vaniljakastikkeen kera.