Tunnetko ketään keksijää?

Lisätty: 08.09.2009 - 00:09

Minunkin tuntemani liittyy Spedeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 05:54

Envarsinaista keksijää mutta kupelttimaakarin(nykysin eläkkeellä) tunnen

Kysyjän kommentti

Kiitos, eikös tuo kuplettimaakarikin ole eräänlainen keksijä. Varsinkin jos itse sanoittaa ja säveltää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 23:39

Olen eräälle piirtänyt hänen keksintöjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 23:47

En tunne muuta..kun sinut... kun keksit aina niin kivoja juttuja...
Että välillä meinaa kuolla nauruun..mitä laittelet minulle.hauskoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 00:07

Tunsin, en tiedä missä hän nykyisin asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 00:10

en sellaista ammattimaista joka itsensä keksinnöillä elättäisi,
useampia sellaisia oivaltajia jotka löytävät parempia ratkaissuja ongelmiin aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 00:18

Tunsin aikoinaa yhden paikallisen keksijän. Ammatikseen korjaili moottoripyöriä Javan korjaamolla. Hän osti käytetyn tuulilasillisen avoveneen, johon asensi sitten pienlentokoneen moottorin. Onneksi ei onnistunut saamaan moottoria käyntiin. Siitä olisi varmaankin tullut lentovene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 00:30

en tunne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 07:22

Yhdessä firmassa jossa työskentelin oli äijä joka keksi milloin mitäkin, yhtään niistä omituisista keksinnöistä hän ei kuitenkaan onnistunut patentoimaan. Palauttivat aina hakemuksen nopeasti takaisin ja kun niitä härveleitä katseli niin ei kyllä yhtään ihmetyttänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:13

Tunnen yhden, joka keksii melkein mitä vain. Esimerkiksi; hän kehitteli menetelmän palamaan syttyneiden öljylähteiden sammuttamiseen. (Niin; valitettavasti minä en ole tuo keksijä...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:36

Asuukohan Pelle Peloton vielä Ankkalinnassa? -60 luvun seurasin tiiviisti hänen keksintöjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:15

Kylläpä niitä on mutta nimimuisti ei aina pelaa. Joo speden keksintö on aikanaan vesiskootteri. Ihan hyvä sellainen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:51

tunnen.. erittäin hyvä keksijä jota ns sahattiin linssiin usein ja raskaasti. Ei osannut pitää puoliaan ja on nykyään alkholisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.09.2009 - 13:19

en taida tuntea.