Kuka on sinun tosi ystäväsi? Tämä tosiaan toimii...! Jos et usko kokeile tätä.

Laita koirasi ja puolisosi auton takaluukkuun tunniksi.
Kun avaat luukun, kumpi on tosi iloinen nähdessään sinut?

Lisätty: 07.09.2009 - 22:24

Ihan ajatuksen voimalla - voimakastahtoinen kun olen:))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 20:16

molemmat ainakin haukkuu , ja tuollaisen harjoituksen jälkeen entistä kovemmin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 20:17

Ei tarvitse niitä sinne änkeä, saattaisi sussarille tulla ahtaanpaikan kammo isännän seurassa. Sen tietää jo kokeilematta. Kun tulen kotia koira heiluttaa häntäänsä iloisena, isäntä ei ole näkevinäänkään.

Lisätty: 07.09.2009 - 22:10

Kerrohan, onnistuuko se laittaminen helposti sen isännän kohdalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:58

meillä isäntä nukkuis niin sikeesti, et ei huomais mittää , mutta koiraa ei ole, enkä noita kisuleita vois sellaiseen paikkaan laittaa .. ehkä sitten isäntä, kun sieltä kontista heräis...ainakin jos on vieläpä kahvit valmiina , niin vot... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:11

hauska juttu täällä naurettiin. meillä on koira aina iloisena häntäänsä heiluttelemassa jos minä jostain tulen. mutta isäntä jos tulee jostain koira ei kuule eikä näe häntä, eli ei piittaa pätkääkään isännän tulemisista.
meillä ei koira kyllä tykkää yhtään autosta..kun sitä yrittää saada autoon ni koiralla jarrut pitää, joutuu nelin käsin auton kyytiin laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:45

Ei ole kumpaakaan niin eipäs kokeilla.
Työkaverini kymmeniä vuosia sitten mainosti että "nainen on ihmisen paras ystävä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 22:55

Koira on tosiystäväni, ja kissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 02:03

Jos vaimosi ja koirasi haukkuvat sinua samaanaikaan, mitä teet? Päästän koiran sisälle, niin se lopettaa. Näinhän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 07:06

En kokeile edes laina koiralla, mutta jos noin tekisi tietää kyllä kumpi olisi iloisempi.
Koiraa ei voi vielä hankkia, ehkä tulevaisuudessa jos asuinmuoto muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:24

Toimii aivan varmasti. Senhän näkee helpommallakin; jos minä käyn kellarissa, n. 5 min. kun tulen takaisin, niin koira on ihan innoissaan ja todella iloinen. Vaimo ei välttämättä edes huomaa minun olleen poissa kokonaiset 5 minuuttia...;=))
Tjaa, tulipa mieleeni; missähän se vaimo nytkin oikein on...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 16:36

Miulla ei ole koiraa, niin en voi testata, mutta voin kuvitella kuinka meillä kävisi. . .
. . . avomieheni on niin rauhallinen, että varmaan ottaisi pienet tirsat koira kainalossa ja olisi hyvillään pienestä "omasta hetkestä "
Ja luukun avauduttua molemmat olisivat yhtä iloisia ja heiluttaisivat häntää . . . ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:35

Jos olisi sellainen pakettiauton kontti ja siellä vielä patja sisällä, niin kullä mieheni osaisi hyvin käyttää hyödykseen pakollisen nukkuma-ajan ja olisi tyytyväinen herättyään. Koira samoin. Hyvin siellä viihtyisivät kahdestaan tunnin, ja ehkä toisenkin.