Tykkäätkö täyttää ristikoita ? Mikä on lempparisi ?

Lisätty: 07.09.2009 - 18:07

Jonin13, ei haittaa . . . nauru tarttui minnuunkin . . . olipa hauskasti väärin luettu =))

Voit kertoo rintsikoistakin . . . ;)

Avainsanat: sanaristikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 17:10

Nyt jysähti meikäläiselle OIKEIN ISO lukihäiriö. luin: tykkäätkö käyttää rintsikoita, mikä on lempparisi...Hehheehhheee... ja nyt kun oon lakannut kierimäst tääl lattialla nauruntyrskeissäni, niin vastaus tähän oikein luettuun kyssäriin siis on: Sudoku on mun lempparini....apuuvaa mua... sori matilda:D

Lisätty: 07.09.2009 - 19:53

Nooo... (nolona) ne on nyt punaset, kuten poskenikin:)

Kysyjän kommentti

Kiva lukihäiriö ja kiva vastaus =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 17:00

en ymmärrä niistä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 17:04

Netissä joskus täyttelen On vaikka kuinka paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 17:07

Mielelläni täytän apu-ristikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 17:39

Kaikki muut ristikot, ja sudokut, paitsi kryptot. Kryptoista en tykkää. On niin puuduttavaa ja yksitoikkoista hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 17:49

sudokut rulettaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:36

Täyttelen usein kuva- ja sanaristikoita, joskus tulee ostettua Iltasanomat pelkästään ristikkoliitteen takia. Suomen Kuvalehden yksi- ja kaksitähtiset ristikot ovat hyviä, kolmitähtiset ovat minulle liian vaikeita. Yritän aina ratkaista myös piilosanatehtävät, vaikka kertaakaan en ole saanut niitä valmiiksi asti. Sudokut tyssäävät jo alkuunsa, ainoat sentapaiset, jotka olen pystynyt ratkomaan, ovat ruotsinkieliset "ordokut", joissa on numeroiden asemesta kirjaimia, yhdeksän kappaletta, ja ruudukot kuten sudokussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 19:05

Joskus täytin ihan innokkaasti. Mutta nyt tyhjän ajan täyttää ihan muut asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:07

Täyttelen joskus OT:n helppoja ristikoita. Sudokuun ei älyni riitä. Ja joidenkin lehtien ristikoihin täyttelen niitä perinteisiä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:23

satunnaisesti täyttelen, ei lempparia
(rintsikoita en käytä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 20:08

Minä tyttö täytän sekä rintsikat kokonaan, että ristikot. Hesarin ristikko on paras ja vaikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:36

Nykyään täytän aika harvoin..on se kyllä hyvää aivojumppaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:15

kyllä sana-kuva ja tavuristikot...täyttelen iltaisin aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 22:57

Välillä kyllä tykkään kovasti ristikoiden täyttelystä, sanaristikoiden siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 01:28

Täällä kans yks luki häiriöinen. Rintsikoita en täytä. Alla kans yhden sortin luki häiriö mielipide kyselystä.

"Anteeksi, mutta mikä on mielipiteesi lihatuotteiden pulasta?"

Amerikkalainen: "Mitä on pula?"

Venäläinen: "Mikä on lihatuote?"

Kiinalainen: "Mitä on mielipide?"

Israelilainen: "Mikä on anteeksi?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 06:51

Täyttelen niitä aina kon kohdalle osuu ja varsinkin liitonlehdessä oleva on kiva tehdä kun on sopivan helppo, joutuu toki pohtimaan mutta illassa se on valmis. Ristisanalehtiä en osta, nuo kylkiäisenä tulevat riittävät vallan mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:52

En. Nuorempana joskus täytettiin isomamlla porukalla mutta nyt oikeastaan inhoan niitä. Ovat liian simppeleitä ja lähinnä ns. kirjanpitäjätyypit rakastavat ristkioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 10:53

Kyllä tykkään täyttää ristikoita nyt minulla on iisakin Ristikot, Pelikaani. ja muitakin löytyy paljon hyviä. Aivo jummppa on hyväksi aivoille kun on ajattelemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 11:21

En sinänsä ristikoita täytä. Sudokuja enemmänkin. ^-^