K-15 ! Muistatko ensi kännisi ja minkä ikäinen silloin olit ? Mitä tapahtui ?

Avainsanat: hulluna humalassa heilua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2009 - 01:17

Olin 12 ja naapurin isojen poikien kanssa olimme tehneet kiljua juhannusaatoksi. Haimme 30 litran tonkan kusiaispesästä ja aloitimme "juhannuksen vieton". Seuraavat muistikuvat tapahtumasta ovat aamulla. Minä heräsin asemapaikastamme nukkumasta tonkan vierestä erään kaverin kanssa. Toinen oli herännyt 3 kilometrin päässä heinäladosta nukkumasta? Kolmannen kaverin kengän löysimme aamulla tienvarresta linja-auto pysäkiltä noin. 2 kilometrin päästä asemapaikastamme? Isot pojat olivat päässeet tanssilavalle asti ja hypänneet humalapäissään aidan yli ja jääneet piikkilanka-aitaan housunpunteistaan kiinni roikkumaan.

Intissä tapahtunutta

Alokkaat olivat taisteluharjoituksella ja yöpyivät teltassa. Aamulla herättyään he sitten alkoivat huutaa ja kiljua toisilleen äänekkäästi. Ohi kulkenut kapteeni kuuli huudot ja avasi teltan oven:
-Luuletteko te, että täällä saa kiljua!
Lähinnä ovea ollut alokas sanoi: Ei herra kapteeni! Näin aamuisin me saadaan vaan pelkkää teetä ja näkkäriä.

Kysyjän kommentti

=))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 16:12

Muistan jotenkuten ensimmäisen kännin, olin 12 ei tarvinnut kun muutama olut juoda ja oli hirveä lärvi päällä. Hauskaa oli, tunne oli erittäin outo kun alkoi humaltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 16:13

Muistan. Olin 15 v. ja likkakaveriltani lähti jalat alta kesken tiskaamisen. Otimme yhdessä hömpsyjä, mutta minä vielä pystyin fillaroimaan kuusi kilometriä sen jälkeen. Eikä aamulla ollut edes krapulaa, likkakaverilla meni vähän huonommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 16:13

Muistanpa hyvinkin. Ne oli firman pikkujoulut ja olin 20 v. Ei tapahtunut mitään erikoista. Ihmettelin vaan olotilaani. Lähdin ajoissa kotiin, ja aamulla olin kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:15

en juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:20

Olin kai 14,naapurissa oli tehty kiljua voit arvata mitä siitä seurasi,mutta selkäsaunaa en siitä saanut.Isäni katsoi sen rangaistukseksi,et oksensin aivan hirveästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:43

Ei haluu muistaa ekoja sen enempää kuin vikojakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:44

Kaverin häissä Imatralla n.1960, häiden loputtua oli kortteeri Korvenkannassa ja kolmanen "poefrendin" kera marssimme aamuyöstä sitä kohti.
Tarttuipa lain koura meitä olkapäistä kiinni ja nakkasi maijan takaosaan. Kammarilla päivystävä konstaapeli kyseli tietoja ja kerroin mistä tulimme ja minne olimme menossa.
Hän sanoi tuojille miksi toitte selviä miehiä tänne ja antoi luvan poistua. Kammarilta oli paljon pidempi matka yöpaikkaan, mutta olihan minulla puoliksi otettu pullo matkaeväänä mitä ei konstat löytäny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:46

Joo keskkalja vapautui 6 join päisään olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 20:36

muistan lähes kaikki kännini,
jopa sen ensimmäisen,
taisin olla 17 v ja illan merkittävin moka oli käynti naisten veskissä,
itse en asiaa huomannut ennenkuin huomautettiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:14

olin kai 13, eikä varmaan mitään ihmeellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:25

Olin 16v. kun poikakaverilla oli anislikööriä ja kossua..kun otti pari paukkua alkoi päässä pyöriä.
Olin silloin hänen asunnollan..piti sitten jäädä yöksi..kun pelkäsin..että äiti huomaa..että oon kännissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:59

En muita Carillo vei mustin.Sen jälkeen sitä en ole juonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:18

olin 12 tai 13 vuotias. eikä pahemmin muistikuvia siitä illasta =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 06:49

Ei se ollut varsinainen humala sillä muutama lonkero aiheutti ehkä 0.33 promillen pöllyn.
Se että muistan sen osoittaa myös että kovin suuresta humalasta ei voinut olla kyse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:27

Empä muista kun ei ole tuollaisia vielä tullut koettua eikä toivottavasti tarvikkaan.