Onko nyt hyvä aika ostaa asunto-osake sijoitusasunnoksi ?

Avainsanat: asunto-osake

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 16:15

eikös nyt kannattais, korot alhaiset ja onkos hinnatkin hieman laskeneet....jot asuntokaupalle vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 19:03

Voi olla oikea aika ostaa kohtuullisen pieni asunto-osake. Niille on aina kysyntää sekä vuokra-asuntona, että myyntimielessä. Lisäksi riskikin on tietysti pienempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 20:26

Aika on varmasti sopiva, etenkin pienet asunnot ovat kysyttyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:19

Kyllä kannattaa korot alhaiset..ja asuntojen hinnat kohtuuliset..varmaan alkaa hinnat taas nousemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:45

Oletettavasti kannattaa hissitalon yksiö ja taktaoyhtiön talous kunnossa sopivan lähellä palveluja.luulen että on vaikea löytää mutta siinä yksi sijoituskohde ja metsäpalsta voisi olle toinen.en ole sijjoitusneuvoja vaan painiskelen itse saman asisn kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 02:51

Sijoitusneuvojani soitti aamulla ja keskustelimme Wallenbergin sijoitusrahastoista ja tulimme siihen tulokseen molemmat, että kannattaa vielä hieman odotella. Kannattaa pitää silmät auki ja seurata Usa:n tilanteen kehittymistä. Jos Usa lähtee taas taloudenveturiksi, niin silloin kannattaisi omistaa Euroopan sijoituksia mahdollisimman paljon. Voi vaikuttaa myönteisesti myös sijoitusasuntoihin. Kiina ja Intia ovat tuottaneet jo voittoa tammikuusta 2009 tähänpäivää, noin. 40% . Yleensä osakekurssit eivät ainakaan nouse syksyisin, vaan nousu tapahtuu helmi-toukokuun aikana, jolloin huipput saavutetaan. Nordean ennuste oli jo positiivinen ja lamanpohja on saavutettu? Työllisyys ei kylläkään parane vielä kahteen vuoteen. Vertaan tässä nyt tilannetta vuoden 2007 alkuvuoteen. Asuntokauppa on aina vilkkainta syksyllä ja aikaisin keväällä. Joulukuussa ja Heinäkuussa ei kauppoja juurikaan tehdä.