Pidätkö syksystä ?

kategoria sitä sun tätä

Avainsanat: syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 20:41

syksyssä on paljon hyvää, oikealla asenteella loisto aikaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 16:08

Osittain, pidän syksyn pimeydestä, tunnelmallisuudesta,ruskasta, sitten taas inhoan samlla syksyä koska se on merkkki että kesä on loppunut ja seuraavaan vielä pitkä aika, ja talvi on tulossa, mitä inhoan yli kaiken,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 16:11

Kauniista ja kuulaasta syksystä, mutta en tällaisesta kuin tämä nyt meneillään oleva aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 16:11

Syksy menettelee kivasti, jos lämpöisiä päiviä riittää. Mutta ainainen sade, tuuli ym. on vähemmän kivaa. Syksystä pidän ehkä siksikin, kun pääsee sienestämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 16:14

En pidä syksystä syksy on minulle kaikkein masentavin vuoden aika. Toivottavasti olis hyv in pitkään lämmintä ja aurinkoa se auttais et ei tulisniin helposti se syys masennus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:18

kyllä pidän syksysystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:21

Tähän ikään on tottunut lähtemään keliin kun keliin. Kaikki kelit menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:27

Rakastan syksyä.. jopa tosi kovia vesisateita ja vinkuvaa tuulta, se on niiin ihanaa !! Paras vuodenaika on mielestäni juuri syksy !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:29

Syksy on ihanaa aikaa varsinkin,kun löytää metsistä koriin laitettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:58

Syksy on hienoa aikaa,sadonkorjuuta,väriä,kuutamot ja välillä satelee.On hienoa kun on neljä
vuodenaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:15

en yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:30

Kiva kun saa kaikenlaista säilöä talven varalle..Mutta en kovista sateista..mitä ollut viime päivinä..
Tänään kyllä paistoi aurinko..ja mielikin oli aurinkoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 02:55

Pidän syksystä. Hienoa aikaa, kuutamot, sienestys, ruska yms. Syysmyrskytkin ovat hienoja näytelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 08:45

Kyllä pidän. Sato valmistuu, luonto tavallaan tavallaan rauhoittuu, syksyn värit ovat ihania.
Mukava liikkua luonnossa eli sienestämässä ja marjastamassa (ruuhka-Suomessa marjastus on pikkasen vaikeampaa mutta jotain sentään löytyy). Pidän hyötyliikunnasta ja syksy on siihen parasta aikaa.
Maalla on mukavaa istua sisällä, takassa tuli ja myrsky ulvoo nurkissa! Syksyn kuulaus on ihanaa, mutta liiat sateet taas pilaavat sen idyllin jos sateita tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:25

en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 08:38

Syksy on kaunista aikaa, jotenkin virkistyn syksyllä. ^^

Varsinkin lapsuuden kodin seuduilla on syksyisin niin kaunista. <3

Lisätty: 10.09.2009 - 08:38

Eli pidän syksystä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:44

syksy on lempivuodenaikani