Katselin kun kävelivät äsken avaruuskävelyä.Onkohan siellä nyt yhtä hyvä ilma kuin täällä länsirannikolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 15:54

Riippuu miten paljon piereksivät pukunsa sisään.

On siinä se hyvä puoli ettei naapurille haise.

Isot pojat on kertonut että niissä korkeuksissa olisi tyhjiö?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 15:42

Ei varmastikaan yhtä hyvä, veikkaan. Parempi vain pysyä maan pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:49

en usko, aika pimiää ja kylmääkin, no sisunautti tulee kohta , pistäppä sille s.postia ja kyseleppä sieltä sitten minkä laisia siellä ilmat olivat, kerothan meillekkin vastauksen mitä hän vastas ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 15:52

Ei ainakaan yhtä lämmintä, eikä myös yhtä valoisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2009 - 15:57

Eikös siitä kuvasta nähnyt minkälaisissa kelioloissa kävelivät. Ei ilmeisesti vielä tarvinnut lumitöitä tehdä ennenkuin kopistaan ulos pääsivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 15:58

Eipä siellä taida ihan yhtä hyvää ilmaa olla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 21:43

oisko siellä ilmaa just ollenkaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 03:15

Siellä on avaruusmyrskyjä näin syksyisin aikausein. Happea siellä ei tietenkään ole.