Onko Googlesta etsiminen vaikeaa, vai napsulaisilta kysyminen helpompaa?

Vai eikö kaikki viitsi vaivautua itse etsimään?

Lisätty: 14.09.2009 - 14:49

Ennenkuin valitsen parhaan sanon tarkemmin mitä ajattelin. Hyvin moni esittää tänne Napsuun kysymyksen esim. matkakohteiden tarjonnasta ym. Sen samanhan kysyjä löytäisi googlettamalla itsekin. Sen sijaan me teemme sen hän puolestaan.

Avainsanat: googlesta etsiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 21:19

kai se on helppoa täältä kysyä, mut kai sitä vois ekaksi kattoa googlesta

Kysyjän kommentti

Kiitos, näin minäkin ajattelen tuossa lisäyksessäni minkä tein ennenkuin valitsin vastauksesi parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 13:01

Minulle ainakin googlesta etsiminen paljon helpompaa, tääm takia ei ole tullut vielä tähän mennessä tarvetta kysyä täältä mitään. Mielummin yritän etsi' tietoni ensin itse, varsinkin jos tieto helposti saatavilla muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:04

Kaikki eivät näy tietävän missä Euroopan rajat kulkee vaikka etsis mistä.
(Kuten minä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:06

Jooo kyllä on ????

Lisätty: 07.09.2009 - 13:10

Vastaaja voi "päteä" kun etsii vastauksen googlella ja vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:24

En tiedä, mutta täällähän oikein vaaditaan lähteen ilmoittamista.
Katso kohta: Lähteet: Täällä

Lähteet:
Täällä: Lähde voi olla silmäkkeinen, ns. allikkolähde, vettä tuottava tihkupinta, hetteikkö tai purolähde....yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 13:50

heh tuon onttopohjan jutuil... niit kyl saa ain nauraa..... mutta kyllä minä gooletan ensin ja vällillä on kiva heittää jokin tyhmä kyssärikin , missä ei ole päätä ei järkee...ja nämä joissa on järkee , kuten tietsikka jutut , niin olen saanut täältä kansankielisiä sellaisia , selkeitä neuvoja , jotka minäkin yksinkertaisena immeisenä olen tajunnut ....jotta napsusta saa kyllä loistavia vastauksiakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2009 - 13:50

Kyllä katson ensin googlesta löytyisikö vastausta mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Ja aina on löytynyt. Siksi ei tule täällä kysyttyä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:00

Huvikseenhan täällä enimmäkseen kysellään ja vastaillaankin.
Tämä on tälläinen minimuotoinen wikipedia.
Minä ainakin yritän keksiä sellaisia kysymyksiä, joihin googlesta ei löydy vastausta. Ainakaan suomeksi.
Viimeiseen kysymykseeni ei ainakakaan hevillä löydy. Se olikin tarkoitettu psykologiseksi testiksi, enemmän kuin kysymykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:11

google on helpompi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 18:51

Googlesta löytää uskottavampaa tietoa.
Tosin omakohtaiset kokemukset kiinnostavat aina ja niitä on kiva lukea matkoista sekä vaikka imurin käytöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 19:38

Kysyminen on kivempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 22:20

Ymmärsin kait erilailla tuon sun kysymyksen kuin muut. Ajattelin, että yleensä asioihin, jotka askarruttavat mieltä tai vastausta toivoo tarkoitit.. Siis kyllä minä käytän paljonkin googlea, kun tarvitsen tietoa. Sieltä löytyy laidasta laitaan tietoa. En kyllä viitsi napsun kysymyksiin googlesta hakea vastauksia. Jos en osaa mitään vastata niin jätän sitten vastaamatta kokonaan.