Hitler uuden aids-kampanjan mainoskasvoksi?

Saksalaisen AIDS-kampanjan uudessa mainoksessa nähdään hirmuhallitsijoita petipuuhissa.
www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.s.../09/948632

Avainsanat: aids

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 12:51

miksi hitler?

ei sovi minun mielestä mitenkään Aids-kampanjaan.

"Normaalin ihmisen", siis semmoisen kuka ei ole mitenkään tunnettu. Niin semmosen ihmisen kasvot sopisivat parhaiten. Bongaisisi jonkun ihmisen vaikka kaupungilta. Eikä ketään julkisuuden henkilöä.

Kysyjän kommentti

Aids on sarjamurhaaja -kampanjan muina mainoskasvoina nähdään myös Josef Stalinin ja Saddam Husseinin kaksoisolennot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 10:11

Kaikkiin paikkoihin senkin äijän pärstän kuva pitää laittaa. No kait se on jonkun katsomus sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:57

Hmmmmm... ehkä ymmärrän asian miksi... en uskalla kertoa! Joku on ehkä lukenutkin viimeisimpiä luonnnehdintoja "herrasta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 11:18

Mahtoiko toveri Mao päästä mainokseen?
Hän sentään tapatti olmia kansalaisiaan enemmän kuin Stalin ja Hitler yhteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 12:10

The 69 Eyes -yhtyeen solisti Jyrki Linnankivi on valittu Unicefin kansainvälisen hiv/aids-tietoiskun keulakuvaksi.

Ketä historian henkilöä kuvailtiin seuraavasti: hän oli hyvä perheenisä ja rakasti lapsiaan, hän piti kotieläimistä ja ulkoilutti koiriaan mielellään. Henkilö oli hyvä ja suosittu seuramies. Nuoret viihtyivät hyvin hänen seurassaan. Kansa suorastaan palvoi häntä.

Tämä rakastettava ja ihmisten syvästi ihannoima ihminen oli Adolf Hitler.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 13:03

Ohohh, ei hyvä mainos minusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:36

Hmm... Ei toimi tämä mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 09:10

Miksi Hitler? En ymmärrä. Mun mielestä sen naamaa ei tarvi näyttää enään missään.