Lukisitko kotisivuni ja antaisit minulle palautetta siitä. www.maaritrostedt.palvelee.fi

Kerro mielipiteesi.Mitä puuttuu,mitä pitäisi lisätä,olitko kinostunut siitä..
Kotisivut eivät ole ihan valmiit vielä,siihen tulee lisää mainoksia yms.Mutta muiden melipiteet vaikuttaisi sivujen parantamiseen tai muutoksien tekemisiin.
Kiitos etukäteen

Avainsanat: kotisivut mielipiteitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2008 - 08:56

Jottei uskottavuutesi ja mahdollinen kiinnostus kotisivujasi kohtaan menisi ihan kokonaan, huolehdi ensin ainakin siitä, että etusivu on tekniseltä toimivuudeltaan moitteeton ja että sivuita löytyy jotain muutakin sisältöä kuin omat hekilötietosi ja ilmoitus aikeestasi kerätä sivuilla mainosrahaa. Ja selvennä ihmeessä ideaa jos meinaat saada käviöitä.

Lähteet:
pikakäynti sivuilla, tarjolla olleiden valikoiden pläräys

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2008 - 14:19

Samaa mieltä kuin Valperi, se, että on yhteystiedot ja yks mainos ja kuvia itsestä, ei
mitenkään vakuuta ko. sivuston avaamista/lukemista (ettei vaan Napsun pisteet
kiinnostanut yksistään?). Toki sivuston tarkoitus, minkälaista (se "kaikki käy ja kaikille
vastaan" ei mielestäni riitä) minkälaista viestiä sivuille haluaisit olisi jo
kiinnostavampaa lukea/osallistua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 20:18

Kotisivut on suljettu sivuston ylläpitäjän toimesta!

Ai ai... Taitaa olla pahemman luokan huijari tämä Maarit.