Oletko koskaan miettinyt, mistä Napsussa viettämäsi aika on poissa ?

jääkö jotain tekemättä, vai täyttyykö joutohetket tällä tavalla, vai pitääkö se mahdollisesti sinut poissa jostain pahanteosta?

Lisätty: 06.09.2009 - 21:24

itsellä se taitaa olla poissa turhasta tv:n töllöttelystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 20:47

en ole niin tarkkaan miettinyt , nytkin katson tv,stä usko tai älä ohjelmaa ja kutimmet sauhuten , jotta tämä napsu on auki tässä apupöydällä ja silloin tällöin kurkin tätäkin... ja jos tarviin enenmän aikaa johonkin työhön niin suljen koko läppärin ja teen niitä hommia , mitä silloin taas pitääkin tehdä, jotta ei ole minulta tämä napsu mitään ajastani poistanut...päinvastoin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 20:46

Ei ole poissa mistään vaan tämä täydentää tyhjät ajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:54

ei mistään poissa vaan mukavaa ajanvietettä ja mukavat"kaverit"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:02

Kyllä hommat tulee tehtyä..vaikka tässä napsussa tulee jonkin verran vietettyä..kivaa ajanvietettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:09

ei ole mistään poissa.. käytän joutoajan tähän:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:19

kai sitä opiskellakin pitäis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:02

joo no mulla jää tää kämppä siivomatta ku täällä oon =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 23:41

Jos en istuisi tässä Napsun ääressä, niin ratkoisin ristikoita tai lukisin. Sama siis mitä näistä teen ja missä järjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 23:43

pitää poissa pahanteosta!
on jäänyt vähemmälle napsuttelu muitten kiireitten takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 00:22

Ei enää jaksa niin paljon "hiihtää" etteikö välillä voisi katsoa mitä huimaa täällä kysellään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 00:46

Onpahan poissa kylältä pahan teosta senkin aikaa. Napsuttelu on korvausta töissä vuosien ajalta menetetystä vapaa-ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:19

Ei jää onnekseni mitään tekemättä, ihan koneella muutenkin olisin, jos en napsussa niin jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 01:20

Hidastaa laskujen makseluja, mutta antaa miettimisaikaa työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 07:44

Ehkä lukisin enemmän ja täyttäisin ristikoita tai sit neuloisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 08:12

Varmaan neuloisin, katselisin telkkaria, lukisin lehtiä, tekisin ruokia, siivoaisin ja mitä vielä . Mutta onhan tämä napsuilukin rentouttavaa puuhaa, ja tulee mietittyä omia mieliipiteitäni vähän enemmän. Olen aika paljon päivittäin yksikseni, joten ajatusten vaihto täällä Napsussa pitää pääkoppaa vähän liikkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 10:28

kyllä usein tulee mietittyä. mutta silti tässä istun.