Millaisia anoppi/appesi ovat?

Paras anoppi on jolla on suu kiinni ja kukkaro auki, vai mitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:13

Minulla on niin hyvä anoppi että en kyllä toiseen vaihtas.En tiedä mitä olen tehnyt kun olen sellaisen hyvä sydämmisen saanutkin. Appi ukko on jo ollut kuolleena 26 vuotta siitä ei enää huolta ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:13

Silloin kun vielä oli, niin: " Paras anoppi on jolla on suu kiinni ja kukkaro auki ", ehdottomasti näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:14

Tulevia sellaisia, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:15

Molemmat ovat nykyään hyvin hiljaisia, etten sanoisi kerrassaan poissaolevia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:31

Anoppi on ollut viimeisen 4- vuotta terv.keskuksen vuodeosastolla vuodepotilaana dementia. Ei tunne omaisiaan enää. Aina hän ollut minulle hyvä anoppi. Appi menehtyi auton yliajamana noin 5- vuotta sitten.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:34

Mukavia ihmisiä ovat, appi on kyllä kuollut jo 10 vuotta taaksepäin, anopin kanssa tulen hyvin toimeen kun korkeintaan joka viides vuosi näemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:51

anoppi minulla olikin ja aivan ihana immeinen oli, mutta vahinko vain, kun hänkin joutui dementtian takia pitkiksi vuosiksi vuoteen omaksi ... ihanat muistot jäi hännestä kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:59

Ex-anoppini oli ihana ihminen, samaa en voi sanoa miehestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:43

edesmenneitä molemmat.. ikävä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:56

Anoppini on oikein mukava ihminen,tulemme toimeen oikein hyvin,appeni on kuollut,eläessään pärjäsimme mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:11

Ihan mukavia olivat..mutta ollt haudassa yli 20 vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:47

normaali ihmisiä, silloin aikoinaan

- anopilla ei ole ollut paino-ongelmia enää viiteentoista vuoteen -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:54

mukava anoppi kokelas. toivoisin että hän asuisi lähempänä niin nappaisin hänet aina mukaan lenkille. appeen en päässyt tutustumaan..mutta mitä hänestä on kerrottu niin mielelläni minä olisin häneen tutustunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 23:31

Avioliittoni aikaan anoppi oli oikein mukava, mutta tuntemisemme jäi vähiin. Kuoli jo ennen poikamme syntymää. Appi taas, no levätköön rauhassa hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 12:42

Oikein miellyttäviä ja viisaita ihmisiä.