Pidätkö anopin ostamaan "paitaa" muulloinkin kuin anoppilaan mennessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2009 - 08:03

Teki kauniin vihreän villapaidan. On vaan aika lämmin , joten harvoin tulee pidettyä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:11

Minulla ei ole yhtään anopin ostamaa paitaa tällä hetkellä mitä pitäs päällä. Kun on pitänyt itse ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:11

En pidä, enkä ole koskaan pitänytkään. Päätän itse, minkä paidan päälleni laitan, milloin ja mihinkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:12

Ei ole anoppia eikä ko. henkilön ostamaa paitaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:52

en ole anopilta saanut koskaan paitaa , eikä ole anoppilaakaan...enään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:59

Ei ex-anoppi ostellut paitoja joita olisin pitänyt. Sen sijaan hän toi mahdottoman kauniin kiven joltain ulkomaan matkaltaan ja teetin siitä itselleni kaulakorun jota sitten pidin jatkuvasti kaulassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:58

Paitaa hän ei minulle ole ostanut,mutta tyynyliinoja ja lakanoita olen häneltä saanut ja nytkin on hänen neulomansa sukat jalassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:38

ei koskaan ostanut paitaa, kalsareita vaan, eikä kontrolloinnut niidenkään käyttöä