Oletteko koskaan käyttäneet puhdistukseen ihmesientä? Minä olen ja saa sillä puhtaaksi sen mitä väitetäänkin saavan.KOKEILKAA SIIS

Avainsanat: ihmesieni puhdistukseen kotiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:55

On ollut jo kauan käytössä. Moneskohan paketti on meneillään. Se on todellakin hyvä.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. joo hyväkisi olen minäkin sen todennut.KIITOS NAPSULAISILLE HYVISTÄ VASTAUKSISTA VALINTA OLI VAIKEA TAAS JÄLLEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:05

Minulla on sellainen ollut pari vuotta ja hyvin puhdistaa, auton penkkeihin lähinnä sitä olen käyttänyt ,kun nuo pikkuihmiset sotkevat niitä nameillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:08

Olen käyttänyt. Suomalaista sellaista. Hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:56

kyllä se on sanansa mittainen oikea ihmesieni .. olen käyttänyt useimman vuoden jo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:45

minkähän sekundan ostin kun meni rispaiseksi ensimmäisellä käytöllä.. kun työ muut olette käyttänee monta v?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:04

Jos kastelee liikaa niin hajoaa heti käsiin,
pidä mahdollisimman kuivana niin toimii kyllä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 21:01

Minulla ei sitä ole, mutta pitää ostaa kun kaikki sitä kehuvat niin hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:08

Kokeilin seinässä oleviin kynän jälkiin, ei tehonnut. Kokeilin muovimatossa oleviin ruostumisjälkiin, ei tehonnut. Kyllästyin ja heitin pois. En taida kokeilla toistamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:24

Olen käyttänyt, ystävä siivousalalla ja antoi kerran. tehokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:23

En tunne tuota ihmesientä. Mistä niitä voi ostaa ja onko niitä eri merkkisiä?