Mikä juuri nyt harmittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 16:59

Nyt tällä hetkellä ei harmita mikään,on aika seesteinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:02

Ai siis ketä sinuako. Minulla on ihan normaali olotila nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:21

Mikäs tässä nyt valmiissa maailmassa on ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:23

ku en oo opiskellut vkl aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:38

Ei tässä mikään harmita. Taitaapi olla lääkitys kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:45

Minnuu harmittaa se kun viikonloppuna hävisi töistä lähdettyäni avainnippu josa on kodin, työpaikan ja avaimet ja auton ps. auto on tallissa mutta ei ole vara-avaimia. Olen etsinyt joka paikasta. Olin polkupyörällä töissä. Jos sattuisi hyvä tuuri niin avaimet ovat jääneet rivitaloasuntoon jota remontoin. Ei auta huomen aamulla kuin mennä kunnan toimistoon pyytämään vara-avaimia. Olen yksin töissä kohteessa, niin en voi työkavereille soittaa. Harmia kylläkseen nyt on.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:52

Kun isäntä ei jättänyt minulle omaa autoaan käyttöön ja mennyt minun autollani työmaalle. Minulla on paljon vietävää kun menen pikkuneitiä katsomaan, ja hänen autonsa takapenkinnojat kaatuvat. Olisin saanut "farkkuun" mahtumaan enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 18:03

nyt just ei oikein mikään,mutta hieman kaduttaa, kun taas sorruin pehmikselle , olen niin hitsin heikkona pehmiksiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:46

ei mikkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:57

Ei harmita mikään, ihmetyttää vaan yhden tyypin jatkuva urputus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 20:23

Ei mikään suuremmin harmita..kiva olla napsussa..ja vastailla..tää on niin rentouttavaa.

Tuli vaan tänään syötyä turhan paljon..mikä vähän harmittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 20:55

Nyt ei ole harmitukselle sijaa. Tunnen olevani ihan jees. Kummallista kun ei sade ja harmauskaan vaikuttanut masentavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 21:09

Tuleva maanantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:25

sunnuntai, inhoan jotenkin sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 07:14

Töihin lähteminen, meni viikonloppu ihan liian nopeesti. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 15:16

koulu alkaa huomenna