Onko kotonanne käytössä teräs saippua joka poistaa tehokkaasti voimakkaat hajut käsistä? Meillä on sellainen sepä on kyllä hyvä.

Lisätty: 06.09.2009 - 17:07

Se on ostettu Tampereelta HONG KONG nimisestä liikkeestä. Luulen että niitä löytyy myös talosus osastolta kaupoista jos kysyy. ja kyllä ne neuvovat mistä voit ostaa sellaisen jos heillä ei ole myytävänä kaupassa mistä kysyt. Mutta tämä saippua on ikuinen. Minä en ensin kyllä uskonut tähän millään mutta nyt kyllä uskon. Sitä hangataan käsiin jonkun aikaa kuin muutakin saippuaa ja se vie hajut käsistä.

Avainsanat: onko teillä käytössä teräs saippua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 20:20

Ei ole sellaista saippuaa. Sehän on varmaan hyvä sipulin ja kalan käsittelyn jälkeen. Nyt juuri tarvitsisin saippuan, jolla lähtisi sienen värjäämät kynnet ja kynsien aluset puhtaaksi. Ovat ihan ruskean kellertävät.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Joo kokeileppa sitä teräs saippuaa niihin käsiin jos se ottas pois nekin liat mitä sinulla on. JA MYÖS TOISILLE NAPSULAISILLE KOKEILKAA TÄTÄ SAIPPUAA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 17:01

En ole kuullutkaan selaisesta,kerro mistä sitä voi ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:04

On ollut jo pitkään, vuodesta 1975 lähtien. Silloin työskentelin VTT:llä laboratoriossa ja siellä kädet joutuivat joskus myös liuotetunasvaltin kanssa tekemisiin. Liuottimme sitä massasta irti perkloidietyleenin avulla. Käsistä lähti samalla aineella, mutta voidemainen emulssioaine palautti kädet "normaaleiksi" ja vei hajut mennessään. Nyt sitä ei satu olemaan enää ja en muista nimeä....täytyy tarkistaa auton peräkontissa olevasta purkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 17:24

eipäs ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 17:48

Olen paljon kuullut siitä kehuja, mutten ole itselleni ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 18:04

ei ole, mielenkiintoista, enpä ole tollasesta ikinä kuulukkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 18:07

kyllä sellainen tuossa tiskipöydällä on ollut jo jonkin aikaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 19:52

onhan sellainen olemassa, mutta harvoin tarvitsen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:37

Ei ole sellaista