Erektio paljastaa yllättäviä asioita?

Miehen terveyden ja seksuaalisen suorituskyvyn välillä on uskomattoman tärkeä yhteys, sanoo Lamm. ( olisko lammas)
www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1726811

Lisätty: 06.09.2009 - 11:39

karhulla on kaluluu ja sen takia se hoitaa hommat rauhallisti ettei satu vahinkoa!

Avainsanat: sydänvika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:41

niin no ihan järkeenkäyvältähän tuo tavallaan kuulostaa, tosin, tiedän pari poikkeustakin.

Kysyjän kommentti

Toivottavati poikkeavat?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 11:34

noni.. nyt on miehillä jotain mitä mietttiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:36

Eipä hätiä mitiä jumppis. Implantti takaa erektion.

Kovaääninen, käheä nauru ei oikein sopisi tilanteeseen. Mutta urologian professori Steven K. Wilson nauraa makeasti, kertoo vitsejä ja flirttailee hoitajille.

Penisleikkaus on hänelle niin tuttu juttu, että alussa voi ottaa rennosti.

www.mediuutiset.fi/uutisarki...123266.ece

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:39

Ei mitenkään yllättävää. Suurimmasta osasta suomalaisia miehiä löytyy nuo kaikki vaivat joista artikkelissa kirjoitettiin. Ne elintavat olisi korjattavissa hyvissä ajoin, niin pelaisi kaikki vielä vanhanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:29

Ei mitenkään yllättävää. Suurin osasta suomalaisia naisista yleistää miehillä olevan nuo kaikki vaivat joista artikkelissa kirjoitettiin.
Viimeisin täydellinen vuosihuolto kertoi, että olen täydellisessä kunnossa, lukuunottamatta kovassa käytössä kuluneita paikkoja.
Minulla sixpäck ei tarkoita olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 14:40

Varoitus miehille..kuulin vasta..hengenvaarllista syödä Viegraa ja Geippiä samanaikaisesti..Se voi viedä mieheltä hengen..