Katsoitteko äskeistä selkäjumppa telkkarista? Tosi hyvä kevyt huonoselkäiselle.

Minä tallensin sen..ja meinaan alkaa toteuttaa....sitä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 12:06

Meni tyttären kanssa matolla voimistellessa.
Siis oltiin kyljellään ja nosteltiin jalkaa ylös, sitten vaihdettiin kylkeä ja taas jalka ylös. Punnerrus sujui myös hyvin polvet maassa ja käden vienti puolelta toiselle selällään ollen... Oli juuri sopivan mittainen ja tuli hyviä venytyksiä moneen paikkaan. Kohta notkeana ulos.

Kysyjän kommentti

Hyvä teitä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 11:07

en katsonut , mutta jokunen aika sitten tuli keinutuolijumppa ja se olikin tehokas jumppa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:10

en katsonut. eikä ole edes televisiota eikä digiboxia. lataan kaikki sarjat ja leffat netist mitä katson

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:18

Kun avaan tuon telkun yleensä vasta illalla, niin eipäs tullut katsottua. Ja kun en kuitenkaan noudattaisi niitä neuvoja ja ohjeita, niin sai jäädä katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:54

Pakko oli katsoa, kun oli kauniita naisia pyllistelemässä, heti venähti niskatkin. Eikös miehet katso näitä jumppia juuri sen takia?......ja minä aikoinaan pikkukakkosta ja iki-ihanaa Arja-tätiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 12:03

Ei tullut katsottua. Monta olen minäkin tallentanut, mutta jos kerran pari jaksan tehdä, niin siihen lopahtaa se jumppatuokio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 15:17

Joo minä kyllä katsoin sen tänään. Se oli tosi hyvä jumppa vavistaa todella selkälihaksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:41

En katsonut.